RSS

4 Greseli comune in continut

13 Mai, 2010

Web Sfaturi

greseli continut websitePuteti avea un website bine conceput. Puteti avea chiar si un site optimizat, care ocupa un loc important in motoarele de cautare pentru cuvintele cheie de top. Dar daca nu aveti restrictie in ceea ce priveste copierea, totul este in zadar. Autenticitatea site-ului dvs. este ceea ce determina vizitatorii sa devina sau nu clienti.

Vestea buna este ca a scrie website-uri care se pot copia spre a se vinde este, de fapt mai usor decat a-ti putea crede. Cheia este de a evita aceste greseli commune de copywriting.

1.  Vorbesc prea mult despre “mine”: nu-mi place sa va tai elanul, dar clientii nu doresc sa auda mereu parerea buna despre propria munca . Clientilor le pasa doar de un singur lucru: Ce contine site-ul si ma intereseaza?  Plecand de la aceasta premisa, nu ar trebui sa spuneti “noi, noi, noi”, ci trebuie sa spuneti “tu, tu, tu.”(referindu-va la client)

2.  Copia este dificil de  analizat- Studiile de urmarire vizuala arata ca utilizatorii au tendinta de a analiza mai degraba continutul online, decat sa citeasca atent fiecare cuvant. De fapt, cititorii on-line analizeaza intr-un mod, superficial Asta inseamna ca trebuie sa va concentrati pentru a va face continutul cat mai usor de scanat posibil. Puteti face acest lucru prin utilizarea de paragrafe scurte, liste cu marcatori, fraze boldate, si prin punerea celei mai importante informatii la inceputul fiecarui paragraf nou .

3.  Titlurile slabe duc la pierderea de cititori: titlul nu ar trebui sa fie o optiune ulterioara. Acesta trebuie sa fie incununarea gandurilor si eforturilor duneavoastra.Este primul lucru pe care un nou vizitator il va vedea. Titlul trebuie sa aiba puterea de a atrage. Puteti face acest lucru prin concentrarea titlului in jurul unui beneficiu unic oferit de produsul sau serviciul dvs.. Tine-ti clientul concentrat!

4.  Care sunt beneficiile? - Vorbind de avantaje, continutul dumneavoastra trebuie sa explice in mod clar principalele castiguri ale produselor si serviciilor oferite. Cu alte cuvinte, permiteti cititorilor sa cunoasca modul in care produsul sau serviciul dvs. le va imbunatati viata. Doar sa nu cadeti in capcana de a incerca sa oferiti prea multe avantaje, deoarece devine coplesitor si prea multe informatii de analizat. Selectati, si concentrati-va pe cele mai mari beneficii care il pot determina sa incheie afaceri cu dumneavoastra.

Ati vazut si alte greseli de continut? Impartasiti-va gandurile lasand un comentariu!

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Tags: , ,

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+