RSS

Afacerile vor fi de doua feluri: pe Internet sau deloc.

17 Feb, 2010

SEO

seo marketing onlineInternet-ul se afla in anii lui de gratie si cifrele de pe toate segmentele sale cresc, facand parca uitat momentul falimentului “dotcom-urilor”.
Publicitatea online depaseste in 2007 suma de 20 miliarde de dolari, iar in 2010 va ajunge la valoarea de 67 de miliarde de dolari (42,7 miliarde euro).

Cine si cum face marketingul… tu esti primul marketer offline al online-ului pentru ca faci mai multe actiuni care indirect o sa duca la online. Spui prietenilor

ca iti faci website, il treci pe cartea de vizita, anunti partenerii de prezenta ta, il pui pe firma de la strada, pe masina, iti anunti clientii prin diverse metode ca exista undeva ceva sub o adresa www.

Dupa ce termini tot ce se poate face offline, iti dai seama ca mai departe trebuie sa mergi doar online.

Website-ul in sine

Nu uitam ca tot ce facem in marketing online trebuie sa duca undeva, la accesarea unei “surse”. Website-ul care se ocupa de prezentarea informatiilor, produselor, serviciilor, conceptului, propriei persoane etc … trebuie sa stie cum sa sa comporte.
Trebuie sa fie imbracat frumos, sa stie sa zambeasca, sa comunice si sa spuna “mai reveniti”. El este singurul angajat al vostru care lucreaza la partea de marketing online 24 de ore din 24.
El are in dotare multe instrumente de marketing care se construiesc in timp (sa nu uit si importanta creativitatii agentiilor de productie web) si pot insemna: newsletter, RSS, jocuri interactive, software divers, baze de date, analize, statistici.

Toate actiunile tale online sunt instrumente de marketing asa ca atentie mare la ce faci si ce scrii si unde scrii, pentru ca … ramane online. Atentie si la ce spun si scriu altii ca poate inseamna rau pentru voi.

Detaliile trebuie analizate toate, incepand cu semnatura din email care este un instrument puternic de marketing online. Raspunsurile la grupurile de discutii la care participi precum si materialele care le scrii pentru uz intern sau distributie online trebuie sa fie de calitate si unice.

instrument puternic de marketing onlineConcluzia este ca marketingul online se face in toate actiunile intreprinse pe Internet de tine, angajatii tai, admiratorii si dusmanii tai. Langa acestia mai pot veni langa, cu expertiza pe actiuni specifice, consultanti, agentii, designeri, advertiseri, voluntari. Locul acestora este dat de marimea efortului financiar pe care fiecare si-l poate permite.

Cred totusi ca primul pas inainte de a actiona online, daca nu aveti expertiza, este sa cereti sfatul celor care au vazut multe povesti care incep cu “http://www….

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Tags:

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+