RSS

Algoritm imbunatatit Google Caffeine

10 Aug, 2010

SEO Sfaturi

google caffeineOptimizarea motoarelor de cautare ramane una dintre cele mai puternice strategii care ar putea aduce o cantitate considerabila de trafic site-ului dumneavoastra. Directionarea motoarele de cautare s-a dovedit a fi una din cele mai bune optiuni pentru ca un site web sa obtina trafic din cauza faptului ca multi utilizatori de internet folosesc motoarele de cautare pentru a gasi site-uri web sau informatii cautand pe baza unor cuvinte cheie sau a unor cuvinte cheie pe care le-au tastat pe Google, acesta fiind cel mai important motor de cautare la nivel mondial cu aproximativ saizeci – saptezeci la suta (60% -70%) din cota de utilizatori de internet “.

Recent, Google a lansat noul sau motor de cautare, care vine cu un nou algoritm sau cu unul  imbunatatit fiind numit Google Caffeine. Odata cu lansarea Google Caffeine multe companii si consultanti SEO au observat o schimbare dramatica in optimizarea ranking-ului pentru un  motor de cautare acest lucru indicand faptul ca exista o schimbare a algoritmului motorului de cautare odata cu lansarea Google Caffeine.

Din aceasta cauza multe companii si consultanti SEO au inceput sa faca cercetari privind factorii care influenteza algoritmul Google Caffeine, urmatoarii descoperindu-se pana in prezent.

1. Viteza de incarcare – viteza de incarcare a site-ului dvs. este acum un factor luat in considerare, in sensul ca Google Caffeine da prioritate site-urilor care au capacitatea de incarcare rapida.

2. Absenta Link-urilor sparte – zero Link-uri sparte inseamna o mai buna optimizarea pentru motorul de cautare, acest lucru datorandu-se faptului ca  Link-urile sparte sunt considerate acum de Google a fi un factor negativ pentru  un site web. Prin urmare, fiecare proprietar de site trebuie sa se asigure ca link-urile vor duce undeva si ca punctul final al acestei legaturi este relevant.

3. Link-uri catre site-uri cunoscute ca spam vor fi, de asemenea, unul dintre factorii care vor diminua ranking-ul paginii sau rezultatele motorului dvs. de cautare, cunoscut fiind ca o conectare la „vecinatati neindicate” trebuie luata in considerare de fiecare companie sau consultant SEO. Intotdeauna fiecare link pe site trebuie sa fi examinat pentru a se evita astfel de legatura.

Acestea sunt doar cativa dintre factorii care pot influenta pozitia site-ului dvs. in bine sau in rau in SERP Google prin urmare, trebuie sa fiti intotdeauna prudenti atunci cand se dezvoltati procese sau strategii  SEO.

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Tags: , ,

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+