RSS

Cautarea locala: un avantaj competitiv

5 Aug, 2010

SEO

cautarea localaFiecare afacere are nevoie sa solicite cataloagele locale prin intermediul centrelor de afaceri ale motoarelor de cautare locale, cum ar fi Google , Yahoo si Bing. Acest lucru va permite sa va asigurati ca informatiile afisate publicului sunt cat mai exacte si convingatoare posibil.

Integritatea datelor este o mare provocare pentru companiile mari, cu mai multe locatii si frecvente deschideri si inchideri. Nu pierdeti vanzarile potentiale (riscand o experienta negativa) oferind consumatorilor un numar de telefon deconectat. In functie de verticalitatea dvs., doriti sa luati in considerare, listarea sustinuta pe alte site-uri, cum ar fi Yelp si Citysearch.

Optimizati-va profilul

Multe intreprinderi se asigura ca numele, adresa si numarul de telefon sunt corecte. Dar optimizarea completa a profilului dvs. va va diferentia in ceea ce priveste vizibilitatea in cautare. Asta inseamna crearea unor campuri personalizate si descrieri informative ale afacerii.

Puteti crea pana la cinci categorii, in Google Places – alegeti-le pe cele care sunt relevante si furnizeaza volumul maxim de cautare. Faceti descrieri bogate in cuvinte cheie, si furnizati harti si detalii cu privire la locatia dumneavoastra fizica. Integrati fotografii si clipuri video cu brand-ul dvs. Actualizati-va intotdeauna informatiile.

Distribuirea continutului

In plus fata de marile motoare de cautare, afacerea dvs. ar trebui sa aiba o prezenta de ordinul miilor pe nivelurile secundare si tertiare ale motorelor de cautare si directoarelor online. Daca nu distribuiti continutul dumneavoastra in toate acestea, va lipsiti de posibilitatile de a ajunge la potentialii clienti.

Lucrati cu un partener de distributie, care va poate largi aria de potentiali clienti si este clasificat ca un furnizor de incredere. Acest proces va ajuta sa obtineti un anumit nivel de integritate a datelor pe multiple platforme.

Tintiti performanta

Urmarirea online, cu alte componente relevante ale datelor, cum ar fi utilizarea de cupoane, care ar putea furniza capacitati de urmarire offline. Castigati linii principale pentru existenta de traficului de clic, surse de trafic, si afaceri generate in medie de locatie pentru compararea cu rezultatele post-proiect. Analiza parghiilor site-ului pentru traficul suplimentar, raportarea si luarea in considerare a conlucrarii cu o terta-parte cu experienta pentru a crea un tablou de bord online personalizat in vederea urmaririi tuturor initiativelor dvs locale de marketing.

Incurajati Comentariile clientului

Daca afacerea dvs. are o multime de comentarii online, si sunt in cea mai mare parte pozitive, mai multe persoane va vor contacta. Un studiu Nielsen din iulie 2009 a raportat ca 70 la suta dintre oameni au incredere in  opinia consumatorilor online. In plus, comentariile va ajuta in topul motoarelor de cautare.

Existenta comentariilor on-line, valideaza afacerea dvs. ptr motoarele de cautare, precum Google, Yahoo si Bing. Acesta arata ca sunteti activ in serviciul clientilor si ceea ce inflenteaza clientii sa vorbeasca despre tine. Acest continut generat de utilizator are puterea de a influenta deciziile motoarele de cautare clasandu-va deasupra  concurentei.

In curand, fiecare brand va folosi aceste strategii locale de cautare, asa cum au adoptat publicitatea tip plata-pe-clic ( PPC ) si optimizarea motoarelor de cautare ( SEO ). Dar pentru moment, cei care au imbratisat pe deplin cautarea locala se bucura de un avantaj competitiv.

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Tags: , ,

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+