RSS

Cele mai bune practici Landing Page

22 Iul, 2010

AdWords

Puteti petrece timp dezvoltand lista de cuvinte cheie si scriind anunturi foarte directionate care sa ajute la cresterea traficului, prin rata de clic si, in final sa aiba ca efect imbunatatirea calitatii. Dar aceasta este doar o parte a ecuatiei – unde vor fi directionati vizitatorii odata ce vor face clic Pagina dvs. de destinatie este prima incursiune in brand-ul  dvs., iar aceasta ar trebui sa fie o experienta pozitiva pentru utilizator.

Asigurati-va ca treziti interesul utilizatorilor de a vizita cat mai multe din paginile dvs. Am pus mai jos o lista a celor mai bune practici.

Inainte de a va optimiza pagina, este important sa intelegeti modul in care utilizatorii o percep. Oamenii citesc o pagina ca si cum ar citi o carte sau o revista – ca o scanare de la stanga la dreapta, apoi in diagonala in josul paginii si apoi in cele din urma inapoi in sus catre inceput. Asta inseamna ca trebuie sa puneti mesajul dvs in partea de sus si urmatoarea piesa ca importanta in dreapta. Pastrarea acestui model de baza in minte va va ajuta sa analizati imaginile si forma de conversie in vederea imbunatatirii performantei paginii de destinatie.

In timp ce aceasta este o lista a celor mai bune practici, nu exista o formula care sa functioneze pentru toata lumea. Ca toate lucrurile in PPC, este important sa testati mai multe variante pana cand veti gasi asocierea corecta care sa va ofere rezultate. Caracteristica Google Website Optimizer este o modalitate foarte buna de a testa diferite pagini descoperind cele mai bune elemente care ofera performanta si contribuie la o rata de conversie mai mare.

Asigurati-va ca titlul este vizibil si relevant. Titlurile ar trebui sa fie relevante pentru utilizator, sa transmita avantajul dvs. specific si sa fie situat in partea de sus, luand in calcul varianta in care vizitatorul este in prospectare. Incercati sa introduceti cuvinte cheie in titlu pentru a confirma vizitatorilor faptul ca acceseaza pagina corecta lucru ce va va imbunatati calitatea scorului PPC . Intreabati-va daca titlul cumuleaza problema potentialilor utilizatori sau defineste succint serviciul/oferta de produse. Daca da, atunci sunteti pe drumul cel bun.

Oamenii nu citesc de fapt paginile de destinatie, le scaneaza Revizuiti, cand a fost ultima data cand ati citit o pagina intreaga de sus in jos? Pastrati copia dvs. scurta, atragatoare si la obiect. Oferiti fapte relevante si experimente folosind paragrafe si nu o lista de declaratii.

Proiectati o pagina curata, simpla si atragatoare vizual. Cateva imagini pot aduce viata unei pagini, dar pastrati imaginile la un nivel minim. O pagina de destinatie ar trebui sa fie recunoscuta rapid iar mesajul “cheie” nu ar trebui sa fie confuz. Prea multe imagini, explicatii sau mesaje creaza dezordine si deruteaza utilizatorul. Tineti minte ca vizitatorii au navigat probabil prin mai multe anunturi si pagini de destinatie inainte de a ajunge la dumneavoastra, si in cazul in care nu gasesc rapid ceea ce cauta, parasesc pagina dvs.. Aveti 3-6 secunde pentru a afisa mesajul peste tot, asigurati-va ca vizitatorii dvs. nu petrec acest timp incercand sa se concentreze.

Pozitionati strategic formularul de conversie in dreapta. Revenind la modul in care oamenii citesc paginile de destinatie, dupa scanarea titlului, ochii unui vizitator se vor muta catre dreapta. Daca aveti un formular de conversie, acesta se plaseaza pe partea dreapta conform comportamentului. Daca aveti un buton pentru cosul de cumparaturi, urmati aceeasi logica. Asigurati-va ca toate campurile obligatorii sunt marcate cu un asterisc sau notatii similare. Daca aveti un camp destinat  numarului de telefon care nu va accepta liniute sau puncte intre doua numere, explicati acest lucru si oferiti un exemplu, astfel incat oamenii sa nu fie descurajati. Ei nu vor incerca sa transmita de mai multe ori, asa ca trebuie sa fiti cat mai directi posibil.

Simplificati forma formularului de conversie. Reduceti formularul de  conversie sau contact la cat mai putine campuri posibil pentru evita perceptia unui grad ridicat de risc din partea vizitatorilor atunci cand transmit informatii. Ati folosit vreodata numarul de telefon pentru a urmari clientii? Daca nu, nu faceti din asta un camp obligatoriu fortand astfel solicitarea de informatii. Utilizatorii decid ce informatii sunt necesare, cat de mult timp sunt dispusi sa acorde completarii formularului inainte de a hotari care este actiunea urmatoare. Daca utilizatorii simt ca li se cere prea mult in comparatie cu ceea ce primesc in schimb, renunta. Uneori este mai bine sa obtineti mai multe conversii, cu mai putine informatii in loc sa obtineti conversii foarte putine, dar o istorie completa si un profil personal. Stabiliti ce este important pentru strategia de afaceri si ajustati in consecinta.

Pastrati chestiile importante sus. Prima pagina, forma si apelul la actiune ar trebui sa fie pe locul trei in pagina pentru a avea  garantia ca vizitatorul le vede. Asigurati-va ca prioritizati elementele de pe pagina, si continutul dvs. – daca nu este prioritate pentru utilizatori, ei vor continua pe cont propriu si pot interpreta gresit.

Spuneti oamenilor ce obtin, in limba romana. Nimeni nu vrea sa furnizeze informatii cu caracter personal nestiind cu siguranta ce obtin in schimbul acestora. Indiferent de ceea ce oferiti, fie ca este vorba de descarcarea unui formular alb PDF, catalog de marfuri pe e-mail sau pur si simplu o cerere pentru un apel de urmarire, asigurati-va ca prezentati tot ceea ce un utilizator obtine, inainte de a incepe completarea formularului. Ei doresc sa stie care este recompensa inainte sa predea informatiile de contact.

Aveti in vedere scorul de calitate, ingemanata cu experienta utilizatorului. Asigurati-va ca includeti cuvinte cheie pe pagina dvs. pentru a imbunatati scorul de calitate PPC, dar luati in considerare timpul de incarcare. Este un factor al scorului de calitate, si aveti aproximativ trei secunde – nimic mai mult – pentru ca acesta sa nu fie afectat. Evitati folosirea animatiilor flash, care pot mari timpul de incarcare si pot crea probleme de uzabilitate pentru unii utilizatori.

Permiteti vizitatorilor sa fie directionati in alta parte. Includeti un logo care sa va lege de  pagina dvs. de pornire sau alte link-uri care merg in profunzimea site-ului dvs. Un vizitator poate nu este pregatit sa comande inca, dar este inca interesat, deci, oferiti optiunea de a afla mai multe despre produsele sau compania dvs.

Incercati diferite mesaje, imagini, machete si culori pentru a gasi o combinatie care va ofera cea mai mare rata de conversie. Ati putea fi surprins de numarul minim de ajustari ce trebuiesc facute pentru performanta campaniei dvs. PPC.

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Tags: , ,

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+