RSS

Cele zece sfaturi SEO

16 Iun, 2010

SEO Sfaturi

Web Design SEOSa ai un site afisat pe Google, Yahoo si MSN, nu este greu de facut, dar poate fi dificil de stiut de unde sa incepi. Aici sunt cele mai noi si mai utile sfaturi pentru a obtine ceea ce doriti:

1. Nu cumparati un domeniu nou, decat daca trebuie. Motoarele de cautare au pus mare pret pe vechimea in timp a site-ului dvs. si a domeniului. Cumparand un nou domeniu si redirectionand pe cel vechi catre cel nou, puteti paria cel mai probabil pe utilizarea domeniului existent / site-ului. Daca reproiectati sau incepeti de la zero si va trebui sa utilizati un domeniu nou-nout dintr-un motiv sau altul, va puteti astepta la o pierdere a traficului. Ar putea dura de la cateva saptamani la cateva luni sau mai mult.

2. Optimizati site-ul dvs. pentru vizitatorii tinta, nu pentru motoarele de cautare. Motoarele de cautare sunt in cautarea celor mai bune pagini care se potrivesc expresiei cheie tastata de cineva in caseta de cautare. Daca acel “cineva “a tastat in cautare cuvinte care se refera la ceea ce ofera site-ul dvs., atunci este cel mai probabil membru al publicului dvs. tinta. Trebuie sa va optimizati site-ul pentru a indeplini cerintele publicului tinta. Daca nu stiti care este acesta, atunci trebuie sa  aflati intr-un fel sau altul. Cautati studii online , care va pot oferi informatii demografice, vizualizati si alte site-uri, comunitati, sau forumuri unde publicul dvs. tinta ar comenta si analizati aceste comentarii. Aceasta informatie va fi vitala pentru rezultatele dumneavoastra in web design, cercetarea cuvintelor cheie, si copywriting.

3. Cercetati frazele cheie in sens larg. Expresiile pe care credeti ca piata tinta le poate utiliza in cautare pot foarte bine sa nu fie reale. Gasirea celei mai bune fraze pentru a optimiza, presupune utilizarea instrumentelor de cercetare cum ar fi Keyword Discovery, Word Tracker sau Google’s Keyword Tool. Compilati liste cu frazele cele mai relevante pentru site-ul dvs., si optati pentru cateva, diferite pentru fiecare pagina. Niciodata nu tintiti la cuvinte cheie generale cum ar fi “calatorie” sau ” vacanta,” chiar daca indica profilul site-ului dvs.

4.Construiti si clasificati arhitectura si modul de navigare pe site-ul dvs. avand la baza cercetarea cuvintelor cheie. Cercetarea dumneavoastra ar putea omite unele domenii de interes sau moduri de clasificare a produselor / serviciilor pe care ati dori sa le adaugati pe site-ul dumneavoastra. De exemplu, sa spunem ca site-ul dvs. vinde jucarii. Exista multe modalitati de a le clasifica si a le aseza pe site-ul dvs., astfel incat populatia sa gaseasca jucariile cautate. Gasesc cei care cauta, jucarii potrivite fiecarei etape de progres a copilului lor? Sau cauta si urmaresc cu precizie anumite branduri de jucarii? Cel mai probabil, cercetarea dumneavoastra de cuvinte cheie va va arata ca oamenii cauta jucarii in moduri diferite. Sarcina dvs. este de a va asigura ca site-ul ofera o varietate de moduri de cautare. Asigurati-va ca aveti anumite link-uri catre anumite pagini-brand, precum si clasificari in functie de  intervale exacte de varsta, anumite tipuri de jucarii, etc

5. Programati-va site-ul sa fie prietenos; motoarele de cautare nu pot completa formulare, nu va pot cauta site-ul, nu pot citi link-uri si meniuri JavaScript, si nu pot interpreta grafica si Flash . Acest lucru nu inseamna ca nu le puteti folosi pe site-ul dvs.! Cu toate acestea, este necesara acordarea de mijloace alternative de navigare pentru site-ul dvs. Daca aveti meniuri ”drop-down” pentru a alege o categorie sau un brand, crawlerele motorului de cautare nu vor afisa acele pagini in rezultate. Va trebui sa va asigurati ca aveti intotdeauna o anumita forma de link-uri HTML in navigarea principala de pe fiecare pagina care se leaga de pagini de nivel superior ale site-ului. De la acele pagini, veti avea nevoie de legaturi suplimentare HTML catre produsul individual / paginile de servicii.

6. Etichetati link-urile text interne si imaginile sa contina atributele ALT (alias ALT tag-uri) ca evidente, cat posibil descriptive. Vizitatorii site-ului si motoarele de cautare cauta partea accesibila a link-urilor dvs. (ca ancora text) pentru a le ajuta sa inteleaga ceea ce au de gand sa gaseasca o data ce acceseaza. Nu-i determinati sa presupuna ce e la celalalt capat al link-urilor care spun “click aici” sau alte cuvinte non-descriptive. Fiti cat mai descriptiv posibil cu fiecare text si link grafic de pe site-ul dumneavoastra. Lucrul frumos in legatura cu folosirea scrierii tip ancora text si atribute ALT utilizate este ca puteti aproape intotdeauna portretiza pagina pe care o credeti importanta prin utilizarea frazelor si cuvintelor cheie principale.

7. Scrieti zone convingatoare pentru paginile cheie ale site-ul dvs. bazate pe expresiile si cuvintele cheie alese si cerintele pietei tinta, si asigurati-va ca aceasta zona este vazuta de motoarele de cautare. Aceasta este o componenta vitala pentru a avea un website de succes. Motoarele de cautare necesita “citirea” paginilor bogate in cuvinte cheie astfel incat sa inteleaga modul de clasificare a site-ului. Aceste zone repetative nu trebuie sa fie ingropate in grafice sau ascunse in Flash. Scrieti-va zona  bazata pe expresii si cuvinte cheie mai pertinente realizand in acelasi timp o conexiune emotionala cu vizitatorul site-ului. Intelegeti ca nu exista nici un numar magic de cuvinte pe pagina sau de cate ori sa utilizati fraze in zona repetativa. Lucru esential este sa folositi expresii si cuvinte cheie numai atunci cand si unde are sens astfel incat sa determine oamenii sa citeasca paginile dvs. Lipirea expresiilor si cuvintelor cheie in partea de sus a paginii fara nici un motiv evident chiar pare o prostie.

8. Integrati expresiile dumneavoastra de cuvinte cheie in fiecare pagina folosind  “Title tag” distinctiv. Tag-urile titlu sunt importante pentru fiecare motor de cautare. Indiferent de frazele de cuvinte cheie care le-ati scris in zona repetativa  trebuie sa se regaseasca utilizate in titlul tag. Tineti cont de faptul ca informatiile pe care le plasati in aceasta eticheta este ceea ce va aparea ca link-ul accesibil pentru site-ul dvs. Asigurati-va ca aceasta reflecta cu exactitate continutul paginii, in timp ce utilizati expresii si cuvinte cheie pe care de asemenea, oamenii le folosesc in cautarile pe un aumit motor pentru a va  gasi lucrurile.

9. Asigurati-va ca site-ul dvs. este important ptr schimbul de link-uri (“link-worthy “) Alte site-uri legate cu al dumneavoastra este o parte critica a unei campanii SEO de succes, pentru ca toate motoarele principale de cautare pun accent pe popularitatea site-ului dvs. Puteti merge sa cereti sute de mii de link-uri, dar daca site-ul dvs.nu este demn de acestea, de ce ar vrea cineva sa le permita? Pe de alta parte, in cazul in care site-ul dvs. este plin de informatii superbe, utile, alte site-uri vor face schimb de link, chiar fara ca dumneavoastra sa o cereti. Este bine sa supuneti comertului aceste link-uri; acceptati aceste legaturi cu titlu gratuit doar daca ofera site-ului dvs. vizitatori, si legaturi cu site-uri asociate de cea mai inalta calitate. Cand va legati de site-uri prost executate, amintiti-va ce spune asta vizitatorilor despre site-ul dvs., precum si motoarelor de cautare.

10. Nu va incapatanati asupra unei anumite fraze sau cuvant cheie. Daca ati facut cele 9 lucruri de mai sus in mod corect, veti incepe sa vedeti o crestere a numarului de  vizitatori directionati de  motoarele de cautare destul de repede. Uitati de clasamnetul ptr un anumit cuvant cheie sau fraza si masurati rezultatele in ceea ce priveste cresterea traficului, vanzarile si conversiile. (Va puteti abona la Google Analytics gratis, care monitorizeaza si cuantifica aceste date.) Cu siguranta nu va fi rau sa adaugati continut nou site-ului dvs., daca numai daca este intr-adevar util site-ului, nu doar de dragul de a adauga ceva. Este bine sa aveti un site de afaceri, care este strict pentru afaceri, si nu o istorie a bunurilor dumneavoastra. Nici vizitatorii site-ului dvs. nu sunt interesati si cu siguranta nici motoarele de cautare nu vor fi!

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
Cele zece sfaturi SEO, 5.0 out of 5 based on 2 ratings

Tags: , , , , ,

Un Raspuns la “Cele zece sfaturi SEO”

  1. VA:R_U [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Am firma de infiintare pfa si altfel de societati comerciale.
    Daca eu am link catre pagina mea cu infiintari firme de pe o pagina in care se discuta despre seo in acest caz .. are vreo relevanta?

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+