RSS

Consumatorii sunt pe Facebook si Twitter

14 Iul, 2010

Social Media

facebook twitter

Potrivit unui nou studiu realizat de ExactTarget, aproape 40 la suta din consumatori viziteaza Facebook si Twitter pentru stiri suplimentare, informatii sau oferte pe care le primesc prin e-mail marketing.


“Consumatorii nu-si concentreaza angajamentul cu brand-urile intr-un singur sens, au tendinta, in schimb sa stocheze sistematic ” canalele de comercializare, pentru a-si indeplini diferitele obiective “, a declarat Morgan Stewart, director al grupului de cercetare, ExactTarget.

“Lucrurile care motiveaza consumatorii sa intre online dicteaza locul si modul in care aleg sa se conecteze cu brand-uri fie prin e-mail, Facebook sau Twitter .”

Mai mult de 90 la suta din consumatorii fani sau “agreaza,” cel putin un brand pe Facebook primesc macar un e-mail marketing pe zi. In plus, mai mult de 75 la suta dintre consumatorii care urmaresc cel putin un brand pe Twitter se aboneaza la cel putin un e-mail de marketing al brand-ului.

Alte puncte de studiu includ:

Aproape jumatate dintre consumatorii care se conecteaza cu brand-uri prin Twitter fac acest lucru discret, citind in mod regulat mesajele, chiar daca acestia nu au propriul cont de Twitter.

* 45 la suta dintre mamele care stau acasa cu copii se identifica drept “Candidate Ideale” si, in medie, sunt fan a 10 branduri pe Facebook, urmaresc 10 companii pe Twitter si permit aproximativ 14 e-mailuri bazate pe marketing in fiecare zi.

* 33 la suta din consumatori se identifica in calitate de solicitanti de informatii, influentand puternic prin recenzii asupra produselor sau alte forme cu continut generat de utilizator.

* In timp ce 28 la suta din consumatorii in varsta de 25 ani se identifica ca “fluturi sociali” si fani ai majoritatii marcilor pe Facebook, vor cumpara cel mai probabil de la companiile care le trimit e-mail.

“Intelegerea punctelor demografice ale unui grup de clienti nu mai este suficienta,” a declarat Tim Kopp, sef branding  marketing  ExactTarget.

“Prin reducerea decalajului dintre datele demografice si motivatiile consumatorilor, cercetarea profilului social identifica persoane unice care sa ofere specialistilor in marketing un nivel complet nou de intelegere a comportamentului consumatorilor.”

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Tags: , ,

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+