RSS

Cresterea de conversie cu AIDA

19 Feb, 2011

AdWords

Lupta in Marketing OnlineMulti specialisti de marketing se reorienteaza catre marketingul pe internet unde aplica tehnicile traditionale de comercializare asupra strategiilor de marketing pe internet. Fuziunea tehnicilor traditionale cu tehnicile sau strategiile moderne de marketing s-a dovedit a fi de ajutor in cresterea veniturilor unei companii.

Una dintre strategiile moderne de marketing, care pot fuziona cu o tehnica de marketing traditional este Reclama Plata Per Click cunoscuta in general ca PPC. Fiecare consultant PPC este constient de faptul ca o campanie PPC va fi de succes daca are o rata de conversie mare, adica daca vor exista multi vizitatori care vor profita de produsele sau serviciile oferite de companie. Desigur, traficul este important in PPC cu toate acestea, este mult mai important daca acest trafic s-ar converti sau daca ar exista beneficiari reali pentru produsele sau serviciile oferite de site-ul tinta. Publicitatea online nu este diferita de publicitatea conventionala care foloseste tri-media, adica media scrisa, radio si televiziune. Acesta este motivul pentru care tehnicile traditionale de marketing daca se fac corect, pot ajuta la cresterea ratei de conversie a unei campanii PPC.

Una dintre strategiile cele mai utile dintr-o campanie PPC este utilizarea paginilor de destinatie ca o modalitate de a trezi interesul clientilor zilnici sau potentialilor clienti. Cu toate acestea, o pagina de destinatie simpla, fara substanta ar fi, inutila. Aceasta este situatia in care principiul traditional AIDA ar putea fi utilizat. AIDA reprezinta Atentie, Interes, Dorinta, Actiune. Intr-o pagina de destinatie, respectand principiul AIDA veti obtine o crestere a gradului de conversie, daca este facut corect, desigur.

Sa analizam care este rolul AIDA in campaniile PPC.

1. Atentie - acest lucru inseamna ca pagina dvs. de destinatie ar trebui sa atraga atentia utilizatorului, toata lumea stie ca este foarte usor unui utilizator de internet sa navigheze catre un alt site;  prin urmare, design-ul din pagina de destinatie ar trebui sa atraga atentia utilizatorului.

2. Interes - Odata cu captarea atentiei utilizatorului sau vizitatorului paginii de destinatie este important sa si pastram acea atentie (interesul utilizatorilor) prin texte usor de retinut.

3. Dorinta - informatiile din continutul dvs. trebuie sa incite dorinta utilizatorului de a obtine produsul sau sa beneficieze de serviciile pe care compania sau site-ul dvs. le ofera. Reduceri, promo-uri si puncte de recompensa pot fi oferite.

4. Actiune - pagina dvs. de destinatie trebuie sa contina fraze de actiune, cum ar fi “Cumpara acum!”, sau alte texte care au ca scop  angajarea clientului in a face achizitia.

Principiul AIDA este unul dintre acele strategii traditionale de marketing ce pot fi utilizate in publicitate utilizând tri-media si care este aplicabil si in internet-marketing-ul modern, o tehnica care s-ar putea dovedi utila in sporirea ratei de  conversie a campaniei dvs. PPC .

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Tags: , ,

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+