RSS

Criza si magazinele de piese auto

24 Feb, 2013

Campanii

magazin de piese auto onlineDetinatorul unui magazin de piese auto online, trebuie sa gestioneze clientii, sa sesizeze atunci cand apar potentiali clienti si pe langa toate acestea mai sunt si piesele din stoc.  

Daca privim cu atentie, odata cu perioada de criza in care s-a intrat acum cativa ani, s-au micsorat si stocurile magazinelor de piese auto. S-a ajuns ca atunci cand comanzi online ceea ce ai nevoie pentru autoturismul tau, piesele mai importante sa nu fie pe stoc si sa astepti mai mult cu 24 de ore fata de perioada anterioara crizei. Acest lucru poate sa determine si o pierdere in vanzari.

Problema mare este in cazul unor magazine noi ce sunt la inceput si au o mica investitie intr-un stoc permanent. Acestea merg de multe ori pe stoc zero, achizitioneaza piesele in momentul comenzii clientului, ceea ce determina un risc important in cazul unui retur. Multe dintre magazinele online noi de piese auto sunt detinute de catre asa numitele “firme de carton”, asa ca este nevoie de o atentie sporita daca dorim sa achizitionam, riscul consta in provenienta pieselor.

Pe langa aceste probleme al pietii, odata cu trecerea unui nou an, trebuie refacuta si  sortimentatia din listele de piese din magazin. Aparand modele noi de autoturisme, tot asa apar si noi repere ce trebuie introduse in oferta.

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (6 votes cast)
Criza si magazinele de piese auto, 5.0 out of 5 based on 6 ratings

Tags: , ,

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+