RSS

Cum folosim Social Media si Influentam SERPs?

6 Oct, 2011

Social Media

Social media optimizationIntreprinderile proiecteaza un buget pentru marketing pe Internet, optimizare pentru motoarele de cautare (SEO),luand obligatoriu in considerare  nivelul de crestere in clasamente, pe paginile cu rezultatele motorului de cautare (SERPs). Marketerii acorda prioritate selectarii cuvintelor cheie adecvate si crearii unei densitati mari de articole de marketing, construiesc  seturi de articole si backlink-uri. Un mod de crestere SEO des trecut cu vederea, si ne referim aici la dezvoltarea unei prezente de social media, poate sa devina cea mai vitala tehnica in conditiile in care social media continua sa creasca si sa devina un important ofertant pe piata serviciilor de Internet.

Cei mai importanti jucatori

Google si Bing-au confirmat in mod public faptul ca, distribuirea de link-uri prin intermediul site-urilor  sociale, in special link-uri cu un grad ridicat de activitate sub forma comentariilor, „Like”, si redistribuirea, au un impact asupra optimizarii pentru motoarele de cautare. Luand in considerare utilizatorii +1 prin reteaua Google + , acestia sunt partial responsabili pentru unele dintre rasturnarile recente in Topul motoarelor de cautare asociate cu actualizarea Google Panda.

Optimizarea pentru motoarele de cautare a evoluat ajungand sa fie un efort de marketing asupra intregului. Sa utilizati toate mijloacele de introducere pe piata la dispozitia dumneavoastra inseamna o robusta prezenta sociala, efortul de a crea un articol puternic de marketing, impartasirea de cuvinte cheie si link-uri pe scara larga pe Internet, si bloguri dezvoltate si sustinute pe baza marketingului care sa impartaseasca articole  suplimentare si backlink-uri catre site-ul principal. Nu mai este suficient doar atingerea unei anumite densitati a cuvintellor cheie in speranta ca motoarele de cautare vor ridica acele pagini. Este posibil sa fi vazut chiar si o scadere constanta a rezultatelor  dvs. de plasare pe un anumit motor de cautare pentru paginile existente, dezvoltate si introdus pe piata in acest mod.

Cum castigam jocul

Consolidarea existentei dvs. SEO prin schimbul de articole prin intermediul unui site social-media si incurajarea utilizatorilor sa comenteze nu semnifica o prezenta  puternica  social-media pentru a fi eficiente. Pentru a incepe fara un angajament in ceea ce priveste timpul, aveti posibilitatea sa partajati legaturi cu fanii existenti deja organizand si promovand un blog pe pagina Facebook. O modalitate mai eficienta de a aborda aspectul social al retelei este de a scrie un comentariu  de 20-30 cuvinte cu privire la orice articol pe care il postati pe blog-ul dvs., in special un rezumat gandit sa invite la intrebari, si folositi acest lucru ca un avantaj inserarea link-ulului articolului  dvs. pe Facebook sau Google +.

Din pacate, daca articolele ce stau la baza procesului marketing sunt de slaba calitate, cu un continut plictisitor, nu veti vedea acel fel de activitate sociala necesara pentru a atinge o optimizare puternica pentru motoarele de cautare din retelele sociale. Acesta este motivul pentru care a devenit  esential sa elaborati un continut de calitate . Articolele ” Momeala”, sau articole destinate a fi impartasite pe scara larga, avantajeaza efortulrile depuse mai mult decat orice alt articol introdus pe piata datorita beneficiilor de partajare sociale.

Amintiti-va aceste doua caracteristici-cheie ale retelelor sociale. In primul rand, ei extrag de multe ori meta descrierea  atunci cand link-ul dvs. este partajat, deci  jucati-va cu meta tag-urile. In al doilea rand, trebuie sa va asigurati ca folositi un URL „scurt” care are un redirect  301 pentru pagina dvs. Un bun exemplu este bit.ly.

Este un fapt cunoscut ca Google si Bing au folosit activitatea de pe Facebook, cel putin din anul 2010 pentru a influenta Topul motoarelor de cautare. Neprofitand de social media, mai ales acum, ca mediu este in curs de dezvoltare si un text puternic se poate dezvolta usor , este o neglijenta comuna a expertilor SEO, blocati in strategiile traditionale de marketing, sau care nu-si dau seama de beneficiul suplimentar creat de schimbul social-media pentru SEO. Evitati aceste capcane, prin dezvoltarea unei prezente sociale timpurie pe toate site-urile populare de social networking, inclusiv Facebook, Google +, si Twitter.

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (5 votes cast)
Cum folosim Social Media si Influentam SERPs? , 5.0 out of 5 based on 5 ratings

Tags: , , , ,

Un Raspuns la “Cum folosim Social Media si Influentam SERPs?”

  1. adidasi spune:
    VA:R_U [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    interesant artocolul si da!Am constat si noi ca trebuie sa avem ceva activitate in retelele de socializare chiar venind un trafic direct si rapid de vizitatori dar binenteles netarghetati…

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+