RSS

Gandeste ca un editor

11 Mai, 2013

SEO Sfaturi

editorIndiferent de afacerea pe care o dezvoltati prin site-ul sau blogul dvs. , acesta este acum un loc de intalnire pentru industria de nisa. Reprezinta o realitate si un adevar. Exista totusi un truc, acela de a  invata si a va re-instrui creierul sa trateze acest aspect ca atare. Mergeti intr-un magazin local de carti si cumparati cateva reviste care va atrag atentia la prima vedere, si apoi studiati-le. Studiati formatul, aspectul, publicul tinta. Fie ca va place sau nu, sunteti intr-o afacere de publicare a unei  “revista on-line”. Partea distractiva este ca veti putea sa vorbiti despre lucruri in care sunteti deja expert .

Utilizati site-ul dvs. pentru a va implica, distra si informa.  Este tot ce trebuie sa faceti. Cea mai grea parte este sa va amintiti sa faceti acest lucru de fiecare data cand adaugati continut. O modalitate este scrierea de continut care sa raspunda la intrebari frecvente ale clientilor. Suna simplist, dar este foarte util iar pentru persoanele care cauta raspunsuri reprezinta o forma de implicare. Si daca poti face asta intr-un mod distractiv si interesant, cu atat mai bine.

Nu sunteti un agent de publicitate ! Un agent de publicitate perturba  –  un editor educa si se conecteaza intr-o comunicare cu doua sensuri. Nu puneti prea mult accent pe brand. Scopul este de a va implica vizitatorii si in timp util, brand-ul  dumneavoastra va primi recunoasterea corecta, pus intotdeauna in valoare de continut. Fiti  corecti, continutul nu este rege, dar valoarea este;  nu este suficient sa aveti un  continut usor de citit si fara greseli gramaticale. Ceea ce conteaza este substanta continutului.  Ce gasesc vizitatorii dvs. util citind acel continut? Cat de valoros este acel continut pentru ei?

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
Gandeste ca un editor, 5.0 out of 5 based on 2 ratings

Tags: , ,

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+