RSS

Google Panda 2.2 detalii

27 Iun, 2011

Google, SEO Sfaturi

Google PandaPanda, cunoscut si sub numele de Farmer, a fost actualizarea Google din luna martie a acestui an, care a redefinit rezultatele de cautare si a subclasat o multime de site-uri sau a imbunatatit pozitia unor site-uri in clasament, lucru ce a preocupat oamenii.

Panda a avut de fapt mai multe actualizari ale algoritmului si versiuni de punere in aplicare. O multime de oameni au intrebari de genul:

“Ce se intampla cu valorile  Panda?”

Ce poate face Google pe baza  existentei a multor site-uri agreate de oameni mai mult, a altora poate la fel de multe agreate mai putin, si cand spun „agreate”, reflecta, in esenta ceea ce evaluatorii de calitate Google,  indica a fi un Site foarte placut. Acesta este un site bun. As dori sa vad acestea in rezultatele de cautare. Exact opus stau lucrurile in cazul in care evaluatorii de calitate spun, “Nu-mi place sa vad asta.”

Iata cum functioneaza.

Site-urile agreate mai mult au format un singur grup. Site-uri agreate mai putin, un alt grup. Apoi au analizat diferentele. Toate aceste valori diferite, numere, semnale, tot felul de moduri de cautare care se presupune ca provin de la datele utilizatorilor si folosirea acestor date, aspect neanalizat de Google in trecut. Se presupune ca se pot folosi aceste date intr-un proces prin care sa putem invata „masina” sa separe, in esenta, site-urile bune de cele mai putin bune,  sa gaseasca pe acelea pe care oamenii le agreaza mai mult si pe cele pe care oamenii le agreaza mai putin, sa subclaseze pe cele din urma, si sa imbunatateasca pozitia in clasament a celor dintai. Aceasta este  actualizarea Panda.

Deci, untr-un fel, Panda inseamna ceva nou si diferit pentru SEO. In SEO, o lunga perioada de timp s-au facut aceleasi lucruri clasice. S-a construit un continut bun, facandu-l accesibil pentru motoarele de cautare, s-a facut cercetare asupra cuvintelor cheie, s-au pus aceste cuvinte cheie in continut, incercand sa obtina unele link-uri catre acesta. Ca experti SEO, nu ne-am gandit pe larg la aspecte despre, “Care este experienta acestui website? Va fi creat un brand pe care oamenii il vor iubi, si care va fi recompensat cu  incredere?” Acum este obligatoriu sa ne gandim la aceste aspecte.

Putem spune ca  un expert SEO se transforma in strateg web in domeniul SEO. Practic, tot ceea ce faceti pe Internet cu site-ul dvs. poate avea un impact in campania SEO actuala. Acest lucru este valabil mai ales in urma aparitiei Panda. Lucrurile care se analizeaza nu sunt daca aceste site-uri au link-uri mai bune decat altele, daca au un continut mai bun, unic, robust, de calitate, si totusi, oamenii, evaluatorii de calitate, in special, le agreaza mai putin sau in aceste tipuri de site-uri se regasesc lucrurile, semnalele care prezic o evaluare slaba a acestora.

Sa vorbim despre cateva din lucrurile specifice pe care le putem face pentru a ajuta noul concept de SEO, continutul web in sens extins si strategiile SEO.

In primul rand, proiectarea si experienta utilizatorului. Un SEO bun a avut la baza experienta in ani de  proiectare, deoarece tindea catre generarea mai multor link-uri, oamenii isi aduceau contributia mai mult asupra continutului, avand ca rezultat semnale social media, iar tweets-urile si toate celelalte de acest gen bun intra in vigoare pe plan secund. Acum, are un impact primar. Daca puteti face design-ul absolut minunat, in comparatie cu ceva asemanator dar care are un  continutul incarcat de publicitate si va trebui sa faceti clic pe multime de butoane gen”Urmatorul”. Nu se poate vizualiza intr-un astfel de format o singura pagina. Continutul in sine nu este atat de distractiv de citit, chiar daca aceasta nu este intesat de publicitate, chiar daca este vorba doar de mesaje interne sau grafica nu arata foarte bine.

Si nu uitati , Google a declarat public ca, chiar daca aveti un site mare, dar care contine pagini de calitate inferioara, pot subclasa intregul site in clasament. Deci, ar trebui sa blocati accesul catre acele pagini sau sa le excludeti. Nebunesc, nu? Asta e ceea ce ne va invata sa facem un algoritm, cum ar fi Panda. Se va spune, ” Vedem caracteristicile  acestor elemente aici, subclasati acest site.”

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (4 votes cast)
Google Panda 2.2 detalii, 5.0 out of 5 based on 4 ratings

Tags: , , ,

2 Raspunsuri la “Google Panda 2.2 detalii”

  1. Seremi spune:
    VA:R_U [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Cu ocazia asta mai dispar din milioanele de site.uri obositoare.

    Le cam cerne !

    Foarte bun

    • coco69 spune:
      VN:R_U [1.9.22_1171]
      Rating: 0 (from 0 votes)

      este adevarat, dar, sunt si site-uri care au cazut si nu era cazul sa cada.
      un ex.:
      Sa ne gandim la un site sursa (de articole) .. dar care-si publica articolele si intr-o gazeta (a doua zi sau imediat dupa). in mod normal gazeta desi are rank mare, ar putea sa cada in Panda.
      Culmea .. a cazut site-ul sursa.
      Cu toate acestea, asa cum spune si “Seremi”, se pare ca se face curatenie. Cred ca adevaratele efecte pentru utilizator au inceput sa se simta, iar “loviturile” colaterale [exemplul de mai sus] sunt mici.

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+