RSS

Google Social Media pentru SEO

26 Mar, 2010

SEO

Asta-i drept, mintile geniale de la Google au iesit cu un serviciu interesant numit Social Search.

Social Search

Trebuie sa fi logat in conexiunile personale ale utilizatorului si sa cauti prin intermediul lor pentru a gasi ceea ce cauti. Rezultatele sunt incorporate chiar in rezultatele unei cautari normale pe Web intr-un mod universal de cautare ce include imagini, clipuri video si alte tipuri de continut.

Acesta este raspunsul Google la promovarea pe verticala a cautarilor sociale, inceputa deja de companii precum Aardvark (care este acum detinut de Google). Ideea din spatele cautarilor sociale este, in principiu aceea ca prietenii sa intre pe site, ceea ce este de preferat ,in locul vizitelor facute de catre persoane anonime. Acest lucru tinde sa se incadreze in anumite tipare de cautare, cum ar fi “Care este cel mai bun restaurant pentru a-mi duce sotia cu ocazia aniversarii noastre?” mai degraba decat “La cati ani lumina distanta este Alpha Centauri?”

Google poate cauta prin mai multe domenii sociale, inclusiv conturile de Gmail, Google Talk foi matricole, fluxuri subscrise RSS, Picasa, Flickr, FriendFeed, precum si profilurile Twitter pe care le urmaresti.

Social Search, depaseste in esenta impactul pe care le-au avut cautarile personalizate sau cautarile “wiki”. Rezultatele acestor servicii sunt adaptate profilului dvs. specific. Cu toate acestea, ne putem astepta ca acest lucru sa aiba un impact mai mare asupra listelor de cautare.

S-ar putea sa existe un numar mare de utilizatori care se vor vedea in primii 10 in lista cu rezultate de cautare sociala. Rezultatele cautarii sociale sunt plasate de obicei in partea de jos a primei  pagini , dar aceasta va depinde, probabil, de relevanta.

In ceea ce priveste SEO, luati  in considerare punerea in aplicare a urmatoarelor pentru a va creste valoarea reala in rezultatele de cautare:

  • Ca si cum nu s-ar fi vorbit suficient despre asta, este  nevoie sa aveti contul Twitter activ prin postari actualizate. Folositi aceleasi cuvinte-cheie ca si pe site-ul dvs., si stimulati-va abonatii cat mai mult posibil.
  • Celelalte profiluri sociale ale companiei dvs trebuie  sa fie  subscrise pe  site-uri active cu continut actualizat. Pe termen lung, luati in considerare totul, de la Google Buzz la Facebook.
  • Pentru a include si  Gmail, trebuie sa incepeti sa va ganditi la  optimizarea de newsletters pe e-mail. Buletine informative pot fi postate online, sau gasite prin cautarea desktop, astfel optimizarea are multiple beneficii. Aceasta nu inseamna ca mai multe buletine de stiri creaza o imagine gigant.
  • Iata un alt caz pentru campuri RSS full-text: un camp subscris continand doar primul paragraf astfel, articole complete vor beneficia de oportunitati mai putine de imbunatatire a clasamentului si de ghidare a traficului.

Nu veti  fi purtator de cuvant pentru Google, dar va puteti  inscrieti pentru acest experiment in Google Labs si puteti incerca de  astazi. Este simplu de utilizat, ceea ce inseamna ca acest serviciu ar trebui sa ia amploare .

Nu e nevoie sa transmiteti catre Google nici o informatie daca utilizati Google Reader, Gmail, Profile sau alte servicii Google. De asemenea, nu e nevoie sa utilizati un serviciu distinct de cautare  pentru a face o cautare sociala – rezultatele se vor desfasura in vechiul dvs. standby Google. Cu putin efort, speram ca unele dintre aceste rezultate sa faca parte din site-urile dumneavoastra.

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Tags: , , ,

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+