RSS

Google te motiveaza la actiune

15 Iul, 2010

Google

Sincer, am privit cu scepticism ideea cresterii rating-ului atunci cand s-a inceput sindicalizarea. Multimea de comentarii asociate vor diminua sansele agentiilor de publicitate mici si mijlocii de a beneficia de aceasta extindere?

google actiune

Dupa o mica introspectie si o dezbatere, atitudinea mea fata de produs s-a schimbat. Aceasta extensie permite brandurilor capacitatea de a prelua mai mult spatiu pe pagina introducand in acelasi timp un apel la actiune mai dinamica.

Ar trebui sa ne asteptam sa vedem cresteri similare si pentru agentiile de publicitate? Daca Google apreciaza revizuirea de continut …cu siguranta!.

Examinarea parteneriatelor

Mare parte din rating a fost fragmentat de la sursa cum ar fi Epinions, ResellerRatings.com, Viewpoints, si Bizrate. Am jonnglat in  mod traditional cu aceste regrupari in timpul modului de cercetare, dar prefer feedback-ul consumatorilor.

Parteneriatul Google-Bazaarvoice privind aspectul cautarii produselor ar trebui insotite de platile pentru imbunatatirea  “rating-ului”. Va permite Google agentiilor de publicitate posibilitatea de a filtra site-urile imediat, sau va ramane la varianta de comparatie? Vor fi capabili agentii de publicitate sa gestioneze anumite aspecte ale acestor evaluari? Vor avea importanta evaluarile in scorul de calitate?

Extension Stacking

“Cautarile vizuale” va continua sa evolueze. Platforma Google impulsioneaza incercarile. Abilitatea lor de a arhiva extensiile in cadrul rezultatelor imbunatateste experienta utilizatorului prin indiciile vizuale informative.

Una dintre cele mai bune extensii este in legatura cu caseta produsului (de exemplu, produsul la care se adauga caseta, extensiile locale harta, extensii de forma, etc.) Ce zici de arhivarea rating-ului in caseta extensii? Ar fi in castigul comerciantilor cu amanuntul sa aiba in caseta produsului, extensii care includ evaluari ale produselor specifice in conformitate cu fiecare produs? Dar in cazul hotelierilor care utilizeaza extensia “harta” pentru a afisa locatia, plus ratingurile asociate?

Real-Time Search

Cum multe rezultate se afiseaza in Real-Time Search, de asteaptat ca motoarele sa incerce integrarea acestor rezultate in cautarea platita. Microsoft ar putea influenta investitiile Facebook prin incorporarea functionalitatii “Like” in rezultatele lor platite (adica, 15 oameni agreeaza acest produs).

Pandora a facut deja un pas in aceasta directie prin intermediul setarii “Joe Smith agreeaza acest artist” in cadrul interfetei muzicale. Prietenii dvs. Facebook cu gust muzical similar sunt apoi afisati sub forma de lista sub numele artistului. Ce se intampla daca Microsoft utilizeaza informatii din profilul lor (si opt-in) pentru a va potrivi cu rating-ul creat de prieteni cu profiluri congruente?

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Tags: , ,

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+