RSS

Google vrea Marja voastra de profit

15 Apr, 2010

AdWords

Ca si cautarile platite de marketing, vom genera profit prin minimizarea costurilor noastre (CPC) si expunerea cuvintelor cheie cu cea mai mare valoare. Ca editor, (rezultatele de cautare sunt doar pagini de opinii care trebuie monetizate), Google genereaza profituri prin maximizarea vizualizari de pagina, precum si profitul pe fiecare pagina vizionata.

Disputele dintre obiectivele noastre si Google sunt concentrate asupra evidentierii profitului lor pe fiecare pagina vizitata. Profitul Google pe fiecare pagina vizionata este determinat de cat de multe pagini se pot umple cu reclame si cat de multe click-uri pot percepe.

Ne dorim sa obtineti cat mai multe clicuri profitabile la cel mai mic pretul posibil. Google vrea sa ne vanda cat mai multe clicuri posibile  la un profit minim acceptabil, care, in schimb maximizeaza venitul pe fiecare clic si pagina vizualizata.

Vrem sa ne limitam telul si sa ne scadem costurile. Google in schimb, vrea sa ne extinda telul si sa ne creasca costurile.

Exista doua bariere in calea Google pentru un profit mai mare per pagina vizionata:

  1. Cuvintele cheie pe care le alegeti. Ingustarea domeniului de aplicare al dvs., prin urmare mai putine anunturi afisate pe pagina vizionata.
  2. Ce platiti pe clic. CPC mai mic, o matja mai mica pe clic.

In aceasta a doua parte a articolului, voi explica modul in care Google incearca in mod sistematic sa elimine aceste obstacole din calea profitului lui, sa va arate impactul acestuia asupra afacerii dvs., si sa va ofere alternative de  raspuns.

Extinderea cuvintelor cheie: “vechiul” mod in care Google a largit directionarea

In mod traditional, Google a folosit doua parghii pentru cresterea directionarii.

In primul rand, poate extinde directionarea cu consimtamantul dumneavoastra. Cand alegeti sa utilizati potrivirea ampla, ati acceptat de buna voie algoritmul imperfect Google de potrivire pentru a economisi timp. Cazul in speta: au crescut recent tipurile de interogari pe care anuntul dvs.le arata atunci cand utilizati potrivirea ampla. Fac deja acest lucru prin sesiune bazate pe retargeting . Nu exista nici o cale de a renunta la aceasta optiune, desi exista o limita a ceea ce pot face.

Alternativ, Google poate incerca, sa va convinga sa va largiti aria de directionare. Aceasta este forta AdWords Opportunities tab . Aici, Google va prezinta o lista de potentiale cuvinte cheie cu completarile care pot varia in functie de aria geografica. Prin facilitarea procesului de extindere a cuvintelor cheie cu fila ” Opportunities” sau prin intermediul instrumentului”Search Search-query Based Keyword“, ei spera sa va oferiti voluntar pentru a alege singuri extinderea .

Nici una dintre aceste metode nu este deosebit de eficienta, in ceea ce priveste cresterea profitului Google aferent paginii vizionate. Extinderea potrivirii ample statorniceste inca potentialele cautari sa ajunga la cosul dvs. de cuvinte cheie si facilitarea cercetarii cuvintelor cheie  se bazeaza pe ceea ce face agentul de publicitate.

Cautare platita fara Cuvinte cheie

Imaginati-va, in schimb, ca toate cuvintele cheie au fost scoase din ecuatie in intregime. Ganditi-va la un scenariu in care Google ar putea arata anuntul dvs. pentru orice cuvant cheie legat de produsele sau de afacerile dumneavoastra avand la baza informatiile minimale pe care le oferiti.

Aceasta nu este o idee strategica. Este cee ce se intampla de fapt acum cu “Google Product Listing Ads”.

Google Product Listing Ads” prezinta imagini de produse, fara anunturi text, in rezultatele de cautare, drept urmare  dezmembreaza prezentarea standard doar de anunturi text pe pagina cu rezultatele cautarii. Ceea ce este cel mai interesant este ca toate cuvintele cheie nu sunt determinnte in cazul in care apar reclame de tip imagine:

“Product Listing Ads” nu necesita cuvinte cheie sau text suplimentar. Ori de cate ori un utilizator introduce o interogare de cautare relevanta pentru un element in contul dvs. “Google Merchant Center”, Google va afisa automat produsele cele mai relevante, impreuna cu imaginile asociate, pretul si numele de produs.

Chiar mai revolutionar, Google nu percepe  cost-pe-clic. Anunturile sunt vandute exclusiv pe o baza CPA (mai mult despre aceasta, in partea a doua):

” Product Listing Ads”  platesc pe baza cost-pe-actiune (CPA), ceea ce inseamna ca platiti doar atunci cand un utilizator face clic pe anuntul dvs. si completeaza o achizitie pe site-ul dumneavoastra.”

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Tags: , , , , ,

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+