RSS

Link Building, cresterea valorii site-ului.

14 Iul, 2010

SEO Sfaturi

link buildingIata cateva modalitati de a obtine cele mai bune link-uri ce necesita un volum mare de timp dar sunt conforme cu principiile de calitate si tin cont si de cererea clientului. Spun asta, datorita faptului ca nu odata am avut cereri din partea clientilor de inscriere intr-un numar foarte mare de directoare, crezand ca acest lucru rezolva pe deplin problema…. si exemple ar mai fi …

Lista de mai jos poate fi considerata si o ordine a importantei construirii de link-uri.

Comentarii pe blog-uri care se apropie de domeniu dvs.

Uimitor, concurentii au facut bine postand comentarii negative pe mai multe blog-uri. Daca aveti un concurent care face acest lucru, este o modalitate de a obtine cele mai bune link-uri.

La fel ca mai sus – alegeti numai postarile cele mai relevante pentru a comenta pe blog, indiferent daca un concurent a scris “un mare articol” pe site-uri cu specific literar oferind backlink catre site-ul companiei. Din nou, ca mai sus, asigurati-va ca alegeti un blog cu un pagerank (PR) ridicat intr-un domeniu important.

Fiti deasupra si inaintea concurentilor dumneavoastra cu un pas si lasati un comentariu inteligent, bine formulat pe post. Incercati sa nu va ganditi la comentariu doar ca la un link – Ganditi-va ca la un management al reputatiei. In cazul in care unul dintre clientii dumneavoastra va gasi comentariul, doriti sa il citeasca asemanator unui spam?

Inscrierea in Directoare

In cele din urma, ajungem la directoare. Principiile de relevanta si de PR se aplica si aici. In plus, daca nu are relevanta mare in formarea preturilor, incercati sa alegeti dintre categoriile recomandate deoarece acestea va vor plasa pe prima pagina a categoriei aleasa de dvs.; astfel,  daca aveti mai multe cereri, site-ul dvs. nu va fi subclasat catre o alta pagina. Si cu cat backlink-ul clientilor concurentei dvs este mai mare, cu atat mai valoros devine link-ul lor.

Link-uri de la forumuri

Link-urile de pe forumuri sunt unele dintre cele mai usor de dobandit, caci puteti gasi multe forumuri care sa permita legaturile-semnatura.

Cheia pentru link-uri de pe forum este, din nou, de relevanta. Daca clientul dvs. vinde instrumente medicale, gasiti forumuri medicale si de asistenta medicala. Acest lucru nu va face numai link-ul dvs mai valoros, dar poate acumula, de asemenea, link-uri, si mai multe clicuri.

Daca doriti clicuri pe link-urile dvs., va fi nevoie sa participati la discutii la fel de valoroase pentru a va seta o anumita pozitie (si clientului reprezentat), ca o autoritate in domeniul. Daca oamenii pun intrebari, raspundeti in detaliu. Nu printr-un raspuns scurt, in scopul de a obtine doar link-ul.

“Interesant” lucru la forumuri este ca, desi permit link-uri, de obicei, ei ii vor considera pe aceia care adauga un link la semnatura lor drept spammer, mai ales daca sunteti nou pe forum. Cheia aici este sa va aparati. Subliniati ca ati fost participant activ pe forum, lasand raspunsuri bune, si ca regulile forumului permit semnaturi, prin urmare, nu incalcati aceste reguli.

De asemenea, incercati sa explicati ca “spammerii” lasa de obicei link-uri catre site-uri care nu sunt din domeniu, in timp ce dvs demonstrati ca aveti cunostinte in domeniul respectiv. Dupa ce ati oferit o aparare buna si politicoasa, veti fi de obicei lasat in pace si va veti fi construit o reputatie mai buna, presupunand ca veti participa la discutii si dupa acest moment.

Schimburi de link reciproc

Exista inca dezbateri cu privire la eficacitatea  schimbului reciproc de link , Deci, cum obtineti calitate cu aceasta metoda de a construi link-uri?

Cea mai mare problema cu schimbul reciproc de link-uri este ca oamenii vor face schimb de link-uri cu oricine. Deci, un site de cafea va fi legat de un site de obiecte sanitare, care nu are in mod evident nici o relevanta. Prin urmare, daca vedeti concurentii facand schimb de link-uri, cautati care sunt cele mai apropiate de domeniul site-ului clientului dvs.

Daca clientul dvs. vinde ochelari de soare, analizati o pagina de resurse care consta doar din site-urile cu ochelari de soare. Dar nu trimiteti cererea inca …

Din momentul in care ati facut o selectie de pagini de resurse extrem de relevante din care puteti alege, tintiti pentru cei care au un PageRank bun pe un domeniu care are PageRank-ul chiar mai bun. Daca Google considera pagina de resurse pentru ochelari de soare de PR 4 si este pe un domeniu cu PR 6, nu poate fi asa de rau pentru schimbul reciproc de  link.

Apoi, daca este posibil, incercati o legatura cu trei cai. Daca site-ul nu spune in mod specific ca nu accepta schimburi de link cu trei cai, puteti gasi o pagina relevanta care are acelasi PR ca pagina de resurse unde doriti link-ul clientului dvs. si adaugati-l, oferind de asemenea link  la domeniul clientului dvs.

In esenta, va trebui sa construiti un link pentru a obtine altul, deci este un pic mai laborios decat un simplu schimb de link. Puteti obtine puncte bonus ajutand webmasterii prin verificare privind link-urile sparte pe pagina resurselor lor, oferindu-le un motiv pentru a-l modifica.

In cazul in care trebuie sa adaugati un alt site la site-ul clientului  dvs. pentru a obtine o pagina de resurse relevanta, cel mai bun mod de a face acest lucru este in continut. Daca site-ul este relevant pentru clientul dvs., si clientul dvs are un blog sau alte pagini de informare (de preferinta cu un rang la fel de mare), atunci puteti oferi link-uri pentru a pune alte site-uri acolo. In acest fel clientul dvs. nu este plasat pe o pagina de resurse care ar alerta Google asupra faptului ca acestia pot participa la schimb de link-uri.

Articolul de marketing

O alta tehnica populara de constructie a link-urilor in numar mare este de a lua un singur articol si a-l prezenta pe mai multe site-uri, sau de a lua un singur articol, “il customizati,” si apoi depuneti versiuni pe diferite site-uri.

Din cauza supra-saturatiei marketingului prin articole, sute de mii de articole fiind publicate zilnic, este important sa scrieti articole de calitate si sa le puneti pe cele mai inalte directoare (pe baza de PR si Alexa), sa le faceti mai puternice si mai valoroase pentru link-urile clientilor dvs. prin promovarea de articole s-au construirea de link-uri simple catre ei, impartasind experienta dumneavoastra.

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
Link Building, cresterea valorii site-ului., 3.0 out of 5 based on 2 ratings

Tags: , ,

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+