RSS

Link Building cum facem?

27 Oct, 2010

SEO Sfaturi

link buildingPentru orice companie sau consultant  SEO construirea de link-uri (Link Building) este un termen comun, dar pentru cineva care cauta sa angajeze un consultant sau o companie SEO si care este nou in domeniul marketingului online, la fel ca si aceasta afacere  online, Link Building poate fi un cuvant strain.

“Link building” a inceput atunci cand companiile si consultantii SEO au aflat ca motoarele de cautare si  in special motoarele de cautare primordial au un punct de legatura comun, si anume, clasament site-urilor in pagina de rezultate, precum si clasamentul in pagina, in cazul Google aceasta se realizeaza partial in functie de cantitatea si calitatea “link-urilor inbound”.

“Link-urile inbound” sunt cele link-uri directionate catre site-ul dvs. de pe un alt site, aceste link-uri sunt sortate si clasificate de catre motoarele de cautare si ar trebui sa treaca testul de calitate fiind considerate apoi ca un “vot” pentru site-ul tau. De aceea cu cat sunt mai bune calitativ aceste link-uri cu atat sunt mai mari sansele ca reputatia  site-ului dvs. si clasamentul in cadrul paginii de rezultate sa fie mai bun.

Din cauza acestui efect foarte important pe care il au” link-urile inbound” multe companii si consultanti SEO si-au dezvoltat mai multe strategii pentru a le obtine iar denumirea intregului proces este Link Building. Prin urmare,” link building” poate imbraca diferite forme, unii pot efectua ,” link building” prin  bookmarking social , altii pot utiliza alte platforme de social media, sau pot utiliza directoare sau comentarii pe diverse site-uri blog. Oricare ar fi metodele folosite , atat timp cat au ca rezultat generarea unor link-uri de calitate, poate fi considerat ca un proces de” link building”. Cu toate acestea, in scopul de a preveni abuzurile, motoarele de cautare, in special Google, au integrat in algoritmul lor capacitatea de a recunoaste strategiile ” link building” care sunt destinate sa manipuleze ranking-ul paginii. In continuare algoritmul are capacitatea de a descifra link-uri catre si de la spammeri precum si link-urile aferente site-urilor care posteaza comentarii malitioase la adresa altor site-uri cartier, sau link-urile construite prin metoda “black hat”.

Ceea ce companiile si consultantii SEO ar trebui sa nu uite niciodata este faptul ca pentru fiecare ”link inbound” motoarele de cautare vor verifica intotdeauna calitatea acestuia, sursa si care este relevanta sa pentru pagina de care se leaga.

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Tags: , ,

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+