RSS

Magazinele online mai concentrate pe Strategii Mobile

30 Iun, 2010

Mobil

forresterPopularitatea  aplicatiilor mobile in randul consumatorilor indruma retailerii online, sa-si accelereze initiativele de marketing, dupa cum arata un studiu de la Forrester Research si Shop.org.
Aproape trei sferturi (74%) dintre comerciantii cu amanuntul online, in prezent, au, sau incep dezvoltarea unei strategii mobile. Unul din cinci are deja o strategie in vigoare.


“Este imperativ pentru retailerii online, sa ramana in topul preferintelor clientilor lor, caci in prezent totul este in continua schimbare”, a declarat Scott Silverman, director executiv, Shop.org .

“Comertul mobil are un potential imens si, va creste  fara indoiala, pentru a deveni o parte importanta din volumul global al vanzarilor in urmatorii ani. Fie pentru a creste satisfactia clientilor, fie pentru a creste renumele brandului sau pentru cresterea traficului sau al vanzarilor chiar si cu o unitate, comerciantii cu amanuntul online sunt prinsi in acest joc.”

Retailerii online cu strategii mobile:

* Investesc in functii care accepta experienta pe canale incrucisate. Informatii despre produs si despre pret, stocarea de  informatii, precum si cupoane pentru sprijinirea experientei in-store sunt printre cele mai populare caracteristici pe care comerciantii cu amanuntul le ofera consumatorilor.

* Au un nivel variat de investitii. In timp ce respondentii anticipeaza cheltuieli in medie de 170.000 dolari pe site-urile lor mobile in acest an, marii retaileri au cheltuit de mai multe ori aceasta suma, in timp ce jucatorii mai mici investesc, in medie, mult mai putin.

* Se confrunta cu castiguri modeste. Retailerii au raportat ca browserele lor mobile genereaza mai putin de trei la suta din traficul site-ului global si doar doua procente din venituri.

“Investitiile mobile sunt modeste acum, dar se vor ridica in viitor, mai ales pentru acele branduri care au investit deja sume importante in operatiunile lor”, a spus Sucharita Mulpuru, Vice-Presedinte si analist principal, Forrester Research , si autorul principal al raportului.

Tacticile de marketing, cum ar fi cautarea platita, si marketingul afiliat determina cel mai mare procent din bugetul de marketing al comerciantilor cu amanuntul online. Potrivit raportului, retailerii cheltuiesc aproape 40% din bugetul lor alocat marketingului pentru plati de cautare.

“Ascultarea” clientilor este obiectivul cel mai important pentru uneltele sociale potrivit  respondentilor, 80 la suta dintre raportarile retailerilor urmaresc strategiile de dezvoltare sociala in ceea ce priveste experimenta si invatarea. Si in timp ce 28 la suta au remarcat faptul ca marketingul social a ajutat la cresterea afacerii lor, vanzarile directe ce urmeaza acestor tactici sociale nu sunt masurate la scara larga.

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Tags: , ,

Un Raspuns la “Magazinele online mai concentrate pe Strategii Mobile”

  1. pausleal spune:
    VA:R_U [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Great, I never knew this, thanks.

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+