RSS

Marketing Online, a doua parte

21 Apr, 2010

Google

Vezi prima parte , a treia parte

11.Googlebot: Google utilizeaza mai multi useri-agent pentru a accesa si pentru a indexa continutul in motorul de cautare Google.com. Googlebot descrie raspandirea Google. Toti robotii Google incep cu “Googlebot“; de exemplu, Googlebot-Mobile: acceseaza paginile pentru indexul Google mobile; Googlebot-Image: acceseaza paginile pentru indexul de imagini Google.

12.inbound link: O legatura intrare este un hyperlink catre o anumita pagina web a unui site din afara, aducand trafic acelei pagini . Inbound link-urile sunt un element important pe care algoritmii celor mai multe motoare de cautare il folosesc pentru a masura popularitatea unei pagini Web.

13.invisible web: Un termen care se refera la marea cantitate de informatii pe web, care nu sunt indexate de motoarele de cautare. Inventat in 1994 de catre Dr. Ellsworth Jill.

14.keyword Un cuvant sau o expresie introdusa intr-un motor de cautare in scopul de a obtine  revenirea motorului de cautare in vederea reevaluarii rezultatelor. Multe website-uri ofera publicitate orientate dupa cuvinte-cheie, astfel incat un anunt va aparea doar atunci cand un anumit cuvant cheie este scris.

15.link bait: continut editorial, de multe ori senzational, postat pe o pagina Web si prezentat pe site-urile sociale mass-media, in speranta de a construi link-uri inbound catre alte site-uri.

16.link building: procesul de obtinere a unor  website-uri de calitate pentru a se lega de site-ul dvs., in vederea imbunatatirii pozitiei in topul motoarelor de cautare. Tehnicile de constructie Link pot include cumpararea de link-uri, reciprocitatea sau introducerea aranjamentelor barter.

17.meta tags: Informatii plasate in antetul HTML al unei pagini Web, furnizand informatii care nu sunt vizibile pe browsere, dar poate fi folosit in diverse procentaje de catre motoarele de cautare pentru a indexa o pagina. Meta tag-urile comune utilizate de motorul de cautare in marketing sunt: titlu, descrierea, tag-urile si cuvintele-cheie.

18.pay per click (PPC): A se vedea Costul pe clic (CPC).

19.quality score: Un scor atribuit de catre motoarele de cautare, calculat prin masurarea ratei de click a anunturilor, analizand relevanta paginii de destinatie, si tinand cont de alti factori utilizati pentru a determina calitatea unui site si recompensarea  celor de calitate superioara, cu clasamente de top si scaderea cerinte. Unii factori care alcatuiesc un scor de calitate sunt istoria performantei cuvantului cheie, calitatea paginii de destinatie a unui anunt, precum si alte atribute care nu trebuie divulgate. Toate motoarele de cautare majore folosesc acum o anumita forma a scorului de calitate in algoritmul lor de cautare.

20.return on investment (ROI): suma de bani pe care un agent de publicitate o castiga in urma anunturilor lor in comparatie cu costurile pe acesta le are in privinta acestor anunturi.

Vezi prima parte , a treia parte

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Tags: , , , , ,

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+