RSS

Marketing Online, a treia parte

22 Apr, 2010

Google

Vezi prima parte , a doua parte

21.search advertising: numit de asemenea, plata ptr cautare. Un agent de publicitate lupta pentru sansa de a-si afisa anunturile cand un utilizator cauta pentru un cuvant cheie determinat. Acestea sunt de obicei anunturile text, care sunt afisate deasupra sau in dreptul algoritmilor (organici) ai rezultatelor de cautare. Majoritatea anunturi lor cautate sunt vandute prin  modelul PPC, caz in care plata se face doar atunci cand utilizatorul da click pe link-ul de anunturi sau text.

22.search engine marketing (SEM): Procesul de construire si introducere pe piata a unui site cu obiectivul de a imbunatati pozitia sa in rezultatele motorului de cautare. SEM include atat optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO) cat si publicitatea ptr cautare, sau de plata ptr cautare.

23.search engine optimization (SEO): Procesul de a face un site si continutul sau foarte relevant pentru motoarele de cautare, cat si ptr cei care cauta. SEO include sarcinile tehnice pentru a inlesni motoarelor de cautare sa gaseasca si sa indexeze un site pentru cuvintele cheie adecvate, precum si sarcini concentrate de marketing pentru a face un site mai atragator pentru utilizatori. Cautarea unui marketing de succes asigura o reusita in ceea ce priveste pozitiile de top ale site-ului pentru cuvinte si fraze.

24.search engine results pages (SERPs): Pagina cautata va fi vazuta dupa ce s-au introdus criteriile de interogare in caseta de cautare. Aceasta afiseaza mai multe pagini web legate de cautare, sortate dupa relevanta. Tot mai mult, motoarele de cautare afiseaza rezultate de cautare amestecate, care includ imagini, clipuri video si rezultate din bazele de date de specialitate .

25.social media: O categorie de site-uri care se bazeaza pe participarea utilizatorilor si pe continut generat de utilizator. Acestea includ site-uri de retele sociale precum LinkedIn sau Facebook, site-uri de marcare sociala ca Del.icio.us, site-uri sociale de stiri ca Digg sau Reddit, si alte site-uri care sunt centrate pe interactiunea cu utilizatorul.

26.spider: motor de cautare spider este un program care acceseaza cu crawlere Web-ul, viziteaza paginile Web pentru a strange informatii, pentru a adauga sau actualiza indexul motorului de cautare . Motoarele de cautare majore au toate un astfel de program.

27.title tag: O meta-eticheta HTML cu text care descrie o anumita pagina Web. Tag-ul titlu ar trebui sa contina cuvinte cheie strategice pentru pagina, deoarece multe motoare de cautare acorda o atentie deosebita titlului-text  ptr indexarea paginii. Tag-ul titlu ar trebui sa fie inteles de oameni, deoarece este link-ul text catre pagina afisata in rezultatele motorului de cautare.

28.universal search: cunoscut sub numele de rezultate de cautare amestecate, sau federale, cautarea universala colectioneaza  date de la multiple baze de date pentru a fi afisate pe aceeasi pagina. Rezultatele pot include imagini, clipuri video si rezultate din bazele de date de specialitate,  harti si informatii locale, informatii despre produs, sau stiri.

29.Web 2.0: Un termen care se refera la o presupusa a doua generatie a serviciilor de baza pe Internet. Acestea includ, de obicei, instrumente care permit oamenilor sa colaboreze si sa partajeze informatii on-line, cum ar fi site-uri de social networking, wiki-uri, instrumente de comunicare.

Vezi prima parte , a doua parte

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Tags: , , ,

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+