RSS

Mituri SEO si reactii Google

19 Iul, 2010

SEO Sfaturi

Search Engine OptimisationIn privinta cautarii, consultantii si companiile SEO considera cel mai utilizat motor de cautare pentru campanii SEO Google.

Acest lucru este din cauza faptului ca Google este liderul mondial al motoarelor de cautare avand utilizatori care parteajeaza pe internet in procent de aproximativ 62% -70% si care vor domina lumea motoarelor de cautare, in ciuda incercarilor facute de alte companii renumite, cum ar fi Yahoo si Microsoft.

Acest numar de utilizatori care folosesc Google ar insemna, de asemenea, mai multe surse de trafic pentru site-uri care ocupa un loc important in rezultatele de cautare Google. Google a devenit tinta principala pentru campaniile SEO ale consultantilor si companiilor de aceea cele mai multe eforturi SEO se bazeaza pe algoritmul Google, cu toate acestea algoritmul motorului de cautare Google este un secret bine pazit. De aceea multe companii  si consultanti SEO dezvolta studii si cerceteaza erorilea in ceea ce priveste propriile strategii SEO, multe companii si consultanti SEO formuland mai multe mituri cu privire la algoritmul Google.

Intr-un recent articol, Google a clarificat unele mituri si pentru cei care trateaza cu seriozitate  SEO este important ca aceste mituri sa fie clarificate:

  1. Primul mit se refera la contruirea prea multor link-uri ceea ce ar presupune o pedeapsa de la Google. Potrivit Google acest lucru nu este adevarat, este important sa construiti legaturi si multe link-uri nu ar merita nici o sanctiune. Pentru ca acestea sa fie luate in considerare de catre Google, nu trebuie avut in vederea numai numarul lor ci si calitatea acestora.
  2. In al doilea rand trebuie sa va prezentati site-ul catre Google inainte ca acesta sa  fie indexat. Din nou, aceasta declaratie este falsa. Google spune ca indexarea se bazeaza pe calitatea de link-uri si, pe calitatea continutului site-ului.
  3. Al treilea mit este ca trebuie sa integrati Google Analytics in site-ul dvs pentru a fi clasificat de Google. Acest lucru este, de asemenea, fals, deoarece Google a declarat ca se concentreaza mai mult pe calitatea link-urilor si calitatea continutului unui site web.
  4. Google utilizeaza inca tag-ul cuvinte cheie – acest lucru este fals, Google a declarat ca au fost date deja cuvintele cheie cu importanta cea mai ridicata datorita faptului ca astfel de tag a fost supus abuzurilor.
  5. Renuntarea la  Meta Keywords si Meta Descriere este din nou fals. Conform Google tag-ul Meta Descriere este utilizat pe scara larga acum in comparatie cu opt ani in urma.

Aici sunt doar cateva dintre miturile pe care Google le-a validat sau anulat. Exista alte cateva mituri pe care Google ar dori sa le explice si care vor fi prezentate in alte articole ce vor urma.

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Tags: , ,

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+