RSS

Oamenii nu cauta doar pe motoarele de cautare

5 Mai, 2010

SEO Sfaturi

Consumatorii nu au actionat niciodata atat de simplu. Acum, cand interactionam on-line mai mult decat oricand, aceasta devine tot mai clar si mai masurabil.

Decizia de cumparare are loc inainte si dupa cautarea unui cuvant cheie – cel putin aceasta este clar. Oamenii cauta pe Facebook, Twitter, revizuie si compara preturile, folosind informatiile pentru a lua decizia corecta.

O alta ilustrare clara a faptului  ca aceste lucruri sunt importante: Google le-a afisat toate rezultatele de cautare. Pentru ” recomandari social-media “,  verificati informatiile cu privire la rezultatele de cautare sociale testate in Google Labs .

Google, in special, a dezvoltat aceste tendinte admirabil, ele existand deja. Cheia este de a profita cel mai mult de aceasta oportunitate

Ce inseamna pentru branduri?

In primul rand, pentru a identifica in mod corespunzator adevarata cauza si efectul unei serii de activitati online, brandurile vor avea nevoie de urmarire corecta si atribuirea de software adaptat. Exista o multime de solutii disponibile. Provocarea este de a gasi unul care functioneaza in toate canalele necesare si care poate fi implementat pe platforma site-ului dvs. pentru un cost rezonabil. Un tag transportator este bun pentru inceput, construind flexibilitatea de a utiliza diferiti furnizori, daca este necesar, si vizeaza direct oferta  CPA din spatiile de afisare si afiliate care sunt disponibile.

In al doilea rand, vizibilitatea intr-o gama de media este un lucru, dar compania trebuie sa aiba o strategie de marketing online, campanii reale in spate – o imagine a ceea ce ei incearca sa realizeze inainte de a incepe. O cifra cheie rar luata in calcul este impactul  recunoasterii brandului si de loialitate

Ce inseamna pentru agentii?

Agentiile au nevoie sa-si dovedeasca valoarea. Argumentul vechi conform caruia cautarea ofera o rentabilitate a investitiei mai buna decat alte forme de publicitate nu mai este suficient

Valoarea adaugata reala a unei agentii este concentrarea pe un set de date si masuratori precum si o intelegere a modului de a le imbunatati. Acest principiu de baza se aplica la campaniile online intr-o gama larga de activitati creand astfel o agentie de cautare de valoare.

Un rezultat specific al acestei schimbari este faptul ca agentiile digitale nu-si pot permite ca CPC , SEO , afisajul, afiliatii si social media sa functioneze in echipe individuale. Acestea sunt toate parte dintr-o campanie pentru client, necesitand o multime de date si schimb de strategii intre echipe. Uneori, acest lucru ar putea insemna sa lucrati in stransa colaborare cu concurenta.

In cele din urma, agentiilor le revine sarcina de a indruma clientii. Poate cel mai bun mod de a vizualiza acest lucru este stabilirea activitatilor aferente fiecarui punct,si care sunt cele mai relevante in fiecare etapa, astfel incat sa construiti o strategie incepind de la acel nivel.

Incotro se indreapta Cautarea?

Ca si disciplina, cautarea va fi in continuare concentrata pe optimizarea de cuvinte cheie pentru o rentabilitate maxima a investitiei ,dar e timpul pentru companii si agentii sa inceapa sa puna aceste cautari de cuvinte cheie in contextul corect .

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
Oamenii nu cauta doar pe motoarele de cautare, 5.0 out of 5 based on 2 ratings

Tags: , , , , , ,

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+