RSS

Optimizare personalizata

14 Apr, 2010

SEO Sfaturi

Web Design SEOAu trecut aproximativ patru luni de la marele anunt. Lasand la o parte confesiunile initiale ale lui Tiger Woods, avantul Google din decembrie cu privire la rezultatele de cautare personalizate pentru toti utilizatorii pe baza comportamentului din trecut, indiferent daca au optat vreodata pentru o astfel de facilitate, a condus la un numar mare al celor care pretind ca SEO este mort.

Experienta m-ar putea insela, insa observand rezultatele naturale asupra a zeci de branduri care sunt implicate activ intr-o campanie SEO, si asupra unui  numar care nu sunt, nu au existat multe schimbari in ceea ce presupune aceasta miscare inovatoare din partea Google. Cei care au facut eforturi au continuat sa creasca, iar cei care au ales sa priveasca SEO ca o prioritate ocazionala, au ramas in mare masura pe aceeeasi pozitie sau au scazut, lucru la care ne asteptam. Nu exista nici pareri de rau de la webmasteri, nici lauda cu privire la orice modificari ale rezultatelor din partea utilizatorilor.

Indiferent de succesul Google sau lipsa acestuia, comportamentul utilizatorului va deveni cu adevarat o parte semnificativa a algoritmului intr-o zi. Chiar daca Google sau Bing vor fi primii care administreaza, s-ar putea ca noi sa nu auzim inca despre el pana la lansare. Deci, cum va puteti pregati Website-ul si brand-ul pentru a se potrivi cu schimbarile actuale si sa fie updatat dezvoltarii intr-un asemenea mediu?

Multe dintre aceleasi reguli se vor aplica inca

Orice reguli noi se vor construi pe baza celor vechi. Indiferent de alti factori, in cazul in care site-ul dvs. nu poate fi gasit sau citit de catre motoarele de cautare, nu veti castiga niciodata. Daca site-ul nu foloseste cuvantul “pantofi” oriunde, nu va asteptati sa functioneze bine pentru termenul de “pantofi” in clasament.

De asemenea: link-uri, link-uri, link-uri!

Avand notiunile fundamentale ordonate va va pune intr-o pozitie in care veti  recurge doar la ajustari minime pentru a face fata oricarei provocari.

Specificitatea continutului si Alegerea cuvintelor cheie

Astazi, vedeti adesea prima pagina a unui site in clasament pentru o categorie de termeni. De exemplu, cautand pe Google cuvantul “pulovere” observam pe prima pagina, printre primii  angar.ro. Din ceea ce am vazut , Google este mult mai inclinat sa solicite in mod special unei pagini sa fie proprie puloverelor pentru a aparea aici.

Uneori, acest lucru inseamna ca pozitia unui site in clasament ramane aceeasi si este doar o schimbare in pagina de destinatie. Uneori, aceasta include si o scadere (sau o crestere) in clasament. De asemenea, orice algoritm care tinteste comportamentul utilizatorului va cauta continutul cel mai specific care se va potrivi interogarii.

Comercializarea in profunzime, mai exact gruparea produselor sau subiectelor in categorii, si alte oportunitati de a construi specificitatea site-ului dvs. – prin urmare si orientarea catre cuvantul cheie – ar putea fi diferenta dintre aparitia in rezultatele de cautare pe prima pagina sau in pagina a treia .

Atragerea  de Click-uri si Amintiti-va de End User

“Click-through” este deja un factor in cautarea personalizata Google, si va deveni din ce in ce mai important. Cel mai simplu mod de a imbunatati CTR-ul este prin tag-uri titlu vizate si metadescrieri pentru fiecare pagina. Permiteti utilizatorilor sa stie ca vor gasi ceea ce cauta in cazul in care intra si dau clik pe paginile site-ului deci, invitati-i la actiune.

Presupunand ca din punct de vedere fundamental aveti totul pus la punct, urmatorul proiect ar trebui sa fie adaugarea de  microformatting produselor, locatiilor, evenimentelor. Scumpirea semantica va permite sa va consolidati SERP-ul dvs in Google si alte motoare de cautare, adaugand in acelasi timp, mai multe detalii  paginilor dvs., care vor comunica motoarelor cu exactitate ce si despre ce este site-ul dvs. Acest lucru va deveni si mai important astfel incat motoarele vor incerca sa discearna atat intentia utilizatorilor cat si continutul.

Utilizare mai buna pe site-ul dvs. poate juca de asemenea un rol. Actiunile unui utilizator dupa ce a facut click pe rezultatul dvs. (mai ales daca v-au cautat din nou, sau au ales alte rezultate dupa ce au vazut pagina dvs.) ar putea deveni o parte mai importanta a scorului site-ului. Construind un grad de utilizare bun in  interiorul site-ului dvs. nu numai ca va imbunatati rata de conversie si de interactiune cu clientii, dar ar putea asigura un clasament mai bun.

Fiti tot timpul in alerta

In final, nu stim in ce schimbari ne va arunca “lumea cautarilor”, doar ca va deveni mai complicata si miza va deveni mai mare pentru brand-uri si  echipele e-commerce. Indiferent de ceea ce Google poate avea in perspectiva pentru noi, construirea unui continut bun si usor de citit, alegerea in mod inteligent a cuvintelor cheie, si dezvoltarea unei relatii bune cu clientii dvs. va fi intotdeauna o formula buna de urmat.

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Tags: , , , , , ,

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+