RSS

Optimizarea este neloiala

2 Iun, 2010

SEO

optimizare siteUneori viata este nedreapta. Muncesti din greu, devi maestru in domeniu, dar nu veti ajunge probabil sa culegeti recompensele pe care le meritati,.

Pentru context, consideram ca algoritmii motoarelor de cautare functioneaza cel mai bine, atunci cand oamenii nu ii cunosc pe deplin. Este asemanator cu  testarea capacitatii unui soarece de a umbla printr-un labirint si gasi branza, care este ascunsa intr-un colt. Este un test de mare de inteligenta, dar atunci cand oamenii de stiinta au inceput sa faca aceste teste, au descoperit repede ca, odata ce soarecele si-a dat seama ca era monitorizat rezultatele s-au modificat in mod semnificativ.

In analogie, editorii site-ului sunt soarecii, iar motoarele de cautare sunt oameni de stiinta care efectueaza experimentul. Modalitatea initiala [Link] pe baza careia algoritmii au lucrat cel mai bine este atunci cand editorii nu au realizat importanta lor pentru obtinerea unei pozitii bune in topul motoarele de cautare. De indata ce oamenii au inteles aceasta, efortul evident de a obtine link-uri s-a simtit, si, din pacate, autorii de spam au inceput sa caute modalitati de a manipula algoritmii.

Acest lucru a dus la procese de crestere a complexitatii algoritmilor, care au devenit din ce in ce mai greu de inteles. Aceasta este ceea ce a dus la doua nedreptati in lumea SEO.

1. Editorii SEO sufera din cauza lipsei de cunostinte

Imaginati-va doi editori diferiti. Unul este expert mondial in privinta unor probleme subiect,  sa spunem… fluturii asiatici. Expertul creeaza, nu a vazut niciodata imagini ale fluturilor din Asia, deci permite o arie larga dedicata imaginatiei provocand articole interesante referitoare la acest subiect. Se adreseaza, de asemenea, nevoilor consumatorilor oferind informatii inrudite si produse.

Cel de-al doilea Editor este un expert SEO, dar a decis de asemenea sa publice un site despre fluturii din Asia, probabil pentru ca intrevad o oportunitate interesanta din punct de vedere comercial. Acesta creeaza articolele prin angajarea unui scriitor care pana atunci nu stia faptul ca exista fluturi in Asia.

Scriitorul face cu sarguinta cercetare privind acest subiect, si scrie o serie de articole. Din pacate, pentru ca scriitorul nu este un expert in acest domeniu, perpetueaza unele mituri. Neintentionat, poate, dar si in domeniul SEO se intimpla la fel.

Cine are cea mai mare probabilitate  pentru a obtine cel mai mare trafic privind cautarea referitoare la subiect? Ar putea fi cu usurinta cel de-al doilea.

2.Secrete SEO

Oricine a petrecut timp substantial in domeniul SEO a avut posibilitatea de a analiza rezultatele de cautare si de a fi complet intrigat de unele din site-urile care apar in rezultate. Toate rezultatele pot fi relevante, dar unele dintre site-uri nu demonstreaza ca merita un loc in primele 10.

Uneori, editorii site-urilor de slaba calitate, care utilizeaza pentru inceput, spam-ul, usor de detectat, practicarea de link-uri, inca au succes (pentru o perioada de timp). Din pacate, in cazul in care site-ul dvs este clasificat ca spam., va fi clasat mai jos decat un site al carui editor invata sa insele sistemul.

Nu doriti sa auziti ca Google lucreaza la unele lucruri noi privind algoritmul, care de altfel pot fi in masura sa va ajute in aproximativ un an. Doriti satisfactie acum, dar cel mai probabil, nu veti primi!

Misterele se pot ivi si in alte moduri. Uneori, rank-ul unui site este foarte ridicat si este foarte greu sa realizati de ce. Poate avea continutul OK, dar profilul link-ului  sa fie slab, si nu exista nici un alt motiv convingator pentru a fi situat acolo

Intr-un singur fel se poate intampla acest lucru si anume prin” interogare prin diversitate “. Aceasta este ideea in functie de care motorul de cautare va clasa diferit doar pentru ca este diferit. De exemplu, in cazul in care cineva cauta dupa “Jaguar”, se refera la numele echipei de fotbal, masina, sau animalul?

Deci, chiar daca echipa de fotbal a avut 30 de site-uri diferite, care prin link traditional si analiza de continut ar trebui sa ocupe primele 30 de pozitii in rezultate, motoarele de cautare recunosc ambiguitatea interogarii de cautare a utilizatorului, astfel incat, putine rezultate legate de animale sau masina apar in top 10. Interogarea  prin diversitate este doar o modalitate de a realiza acest lucru. Exista mai mult de 200 de factori utilizati ptr o buna pozitionare a site-urilor in aceste zile, si oricare dintre ele poate avea ca efect un rezultat neobisnuit.

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Tags: , , , , ,

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+