RSS

Promovarea online

20 Iul, 2010

AdWords

Intelege audienta, apoi Mesaj intr-un mod adecvat

Multe firme fac frecvent greseli pentru ca au curajul sa creada ca “isi cunosc piata” si, ca rezultat, isi lanseaza publicitatea avand la baza instinctul, intuitia, si perceptia de piata pentru numai cativa posibili clienti. Tot mai multe companii de succes prospera prin intelegerea pietei, prin studii de cercetare calitativa si cantitativa, cum ar fi de monitorizare social-media , studii de audienta, si produse de analiza a sentimentelor pentru a oferi o analiza aprofundata si a intelege perceptia publicului comun asupra propriului brand, a concurentiilor, si a locului dumneavoastra pe piata.

In ceea ce priveste selectarea mesajului potrivit, prea putine organizatii utilizeaza PPC pentru unul dintre punctele forte: mesajele test. Cand creati campanii PPC, asigurati-va ca aveti zeci de anunturi in urma carora sa primiti mesaje test in moduri diferite. Apoi, inregistrati datele de performanta prin intermediul pachetelor de analiza:

  • Au fost CTR-uri mai mari(multe)?
  • Dar timpul petrecut pe site?
  • S-a imbunatatit rata de conversie?

Aceste invataminte pot fi apoi aplicate eforturilor de marketing offline.

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Tags: , ,

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+