RSS

Sa va cunoasteti concurenta

16 Mai, 2010

SEO Sfaturi

CONTINUARE LA: Marketing Online pentru micii intreprinzatori

cunoaste competitoriiSunt sigur ca ati auzit acest mesaj, frecvent criticat de unii responsabili de marketing.

sunt aproximativ 10 millioane de pagini noi publicate pe zi, mii de site-uri noi, milioane de blog-uri si toate acestea reprezinta concurenta dumneavoastra! Toti vizitatorii dvs.migreaza catre aceste site-uri! Cum aveti de gand sa iesiti in evidenta?!

Este nesimnificativ desigur. Marea majoritate a acestui “nou continut” este spam. Din restul, putin va avea intr-o oarecare masura de a face cu afacerea dumneavoastra.

Pentru scopurile marketingului on line, concurentii dumneavoastra sunt site-urile relevante care apar pe Google pe prima pagina pentru acei termeni de cautare pe care ii vizati. In social, ele reprezinta cateva companii mici pe piata, care fac o impresie favorabila pe retelele dvs. preferate de socializare.

Si asta este. Daca va concentrati pe acele cateva companii si  ignorati orice altceva, responsabilitatea imensa a unei sarcini pare mult mai usor de gestionat.

Analizati-va fiecare dintre concurenti  frecvent – capatati indemanare  in ceea ce priveste tacticile lor de lucru, care sunt mesajele lor populare pe blog, si care este sursa din care obtin link-uri puternice. Invatati  tacticile lor, dar nu le copiati pur si simplu.

Concentrati-va permanent

Experti in marketing social si online ne spun totdeauna ca exista zeci de tactici de pus in aplicare, sute de blog-uri de citit, o multime de comunitati carora sa apartineti, si mii de acronime  din trei litere de memorat. Sa nu mai mentionam ca exista schimbari tot timpul. Cum faceti sa ramaneti numarul unu in ciuda tuturor?

Raspunsul este simplu, nu veti reusi. Alegeti putine domenii in care sa deveniti expert, si concentrati-va continuu asupra lor. Nu cumparati o duzina de orhidee, stiind ca aveti  timp si energie sa va uitati doar la una. Cumparati doar una, si ocrotiti-o.

Mergand pe acelasi principiu, este usor sa devii distras de lucrurile noi care apar tot timpul. Cu unele dintre ele s-ar putea sa lucrati deja , dar cele mai multe dintre aceste distrageri sunt doar ….. distrageri.

Axati-va pe strategiile de baza si tactici. Nu aruncati orhideele pe care le-ati coplesit cu atat de multa atentie, doar pentru ca a  aparut una mai draguta de curand.

Asta nu inseamna ca trebuie sa ignorati si sa pierdeti legatura cu ceea ce se intampla cu lumea din jurul tau. Sa inveti  continuu  si sa fi deschis la idei noi, este intotdeauna un lucru bun. Este minunat sa va reevaluati strategiile si sa incercati tactici noi, dar cu atentia sporita , nu ca o distragere a atentiei.

Si daca raul, devine mai rau si orhideea dvs. pretuita “moare” indiferent de ceea ce faceti, desigur, este timpul sa mergeti mai departe. Pentru a mai amesteca metafora, nu serveste la nimic sa biciuiesti un cal mort.

Pe scurt, odata ce ati devenit cu adevarat expert in domeniile cheie alese, puteti sa va dezvoltati prin extinderea concentrarii dumneavoastra (de exemplu, odata ce dominati pentru un mic grup de cuvinte cheie, incercati sa adaugati unele noi; doar sa nu adaugati prea multe odata).

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Tags: , , , , ,

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+