RSS

SEO pe 2010

16 Dec, 2010

SEO

googleSezonul de vacanta este la noi si in curand va fi Anul Nou. Incheiem un an incredibil de plin in evenimente, este momentul sa revizuim unele dintre evenimentele majore ale anului 2010, si apoi sa ne pregatim cu nerabdare pentru 2011.

Sa incepem cu unele dintre evenimentele majore ale anului.

Page Speed devine un factor Ranking

In decursul acestui an Google a anuntat ca viteza de start va deveni un factor de clasament . Pentru site-urile lente si cu incarcare greoaie acesta a fost un avertisment:timpul de incarcare mai mare de sapte secunde pentu paginile lor urmau sa fie o problema.

Acesta este doar unul din multe schimbari in ceea ce priveste viteza asupra carora Google sa concentrat pe parcursul ultimilor ani. Cu toate acestea, nu este nevoie sa ne panicam inca. Numai site-uri foarte lente sunt susceptibile a fi afectate negativ.

Google May Day Update

Google face modificari in mod constant schimbari si trucuri algoritmilor sai. Ei fac sute de modificari pe parcursul unui an. Cu toate acestea, din cand in cand fac o schimbare care este mai evidenta publicului.

Un exemplu este update – care a avut loc in jurul datei de 1 Mai. Multe site-uri au raportat pierderi semnificative in trafic – pana la 10 la suta sau mai mult.

Site-urile afectate la prima vedere, au fost cele cu o lipsa acuta, sau numar mic de, link-uri profunde. Matt Cutts a discutat acest update din mai in acest videoclip :

Puncte cheie dupa Cutts au fost:

  • actualizarea nu a fost legata de Caffeine.
  • a fost o schimbare de algoritm.
  • a fost afectat traficul
  • castigatoare au fost site-urile “de inalta calitate”.

Una din intrebarile cheie este “Cum definim inalta calitate?”

Indicatorii unui site de calitate s-ar putea masura prin link-uri sau rata de bounce si timp petrecut pe site.

Google Caffeine

Acest lucru a venit destul de aproape comparativ cu evenimentul din mai, acesta fiind motivul pentru care multi oameni fac confuzie intre cele doua. A fost o schimbare complet separata si nu a avut un impact direct asupra clasamentului.

Asa cum sa explicat aici , aceasta a fost o schimbare de infrastructura, al carui scop a fost de a accelera sistemul de indexare Google. Procesul de indexare necesita actualizarea indexului in loturi, cu referire la descoperirea sau modificarea unui continut. Prin Caffeine, Google poate acum face actualizari rapide, imediat ce acestea sunt descoperite.

Google Instant

In septembrie Google a scos pe piata Google Instant . Aceasta schimbare UI afiseaza rezultatele de cautare asa cum utilizatorul le tasteaza in caseta de cautare. Rezultatele cautarii sunt reflectate in partea de sus in caseta Google Suggest.

Teoria din spatele acest lucru este in cazul in care utilizatorul vede ceea ce isi doreste si nu va fi nevoie sa termine tastarea in caseta de interogare.

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Tags: , , ,

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+