RSS

SEO vs Client

23 Iul, 2010

SEO

Search Engine Optimisation“Ce va determina sa faceti afaceri cu o companie SEO?”

Punerea in aplicare cu succes a oricarei strategii SEO se bazeaza pe un parteneriat: Companie SEO – Client. Nu numai ca aveti nevoie de un consultant SEO bun, trebuie sa fiti si un client bun SEO, deci ce calitati ar trebui sa regasiti intr-un client SEO?

Increderea in companiile SEO si sfaturile lor

Clientii care au elaborat o strategie de eCommerce au recunoscut deja potentialul web al afacerii lor. Exista diferente mari, fata de lumea reala, totusi preceptele de baza sunt aceleasi indiferent cine sunteti sau ce faceti. Increderea este una dintre ele, si dupa alegerea unui partener SEO, clientul trebuie sa fie capabil sa aiba incredere in sfaturile practicantului SEO caci acesta consiliaza si ajuta clientul sa-si puna in aplicare strategia web.

Disponibilitatea si capacitatea de reactie

Un client SEO este receptiv la cereri si isi indeplineste rolul mentinand liniile de comunicare deschise, nu numai la nivelul de conducere, dar, si cu webmasterul sau orice responsabil cu aplicarea continutului si modificarilor de cod de pe site.

Disponibilitatea pe e-mail sau telefon este simptomatica pentru un parteneriat bun, care este esentiala atunci cand schimbarile trebuiesc facute rapid pentru a reactiona la evolutiile web si modificarile algoritmului motorului de cautare.

Intrebari si intelegere

Un client SEO valorifica experienta pe care un bun practician SEO o aduce la mixul de afaceri, cu toate acestea este important ca si clientul sa fie capabil sa inteleaga ceea ce se intampla. Aceasta se realizeaza punand intrebari si cautand sa inteleaga strategiile SEO promulgate si puse in aplicare .. proverbul conform caruia intrebarile “prostesti” sunt cele care nu se pun, se aplica si aici!

Parteneriatul SEO

Dezvoltarea si implementarea unei strategii SEO de succes impune dezvoltarea unui bun parteneriat intre client si practician. Clientul intelege afacerea si mediul de afaceri in care se desfasoara activitatea mult mai bine decat o va face practicianul SEO, iar strategia SEO trebuie sa fie adaptata indeaproape pentru a se potrivi cu afacerea clientului. Interactiunea puternica dintre client si practician este necesara, mai ales atunci cand este vorba de dezvoltarea si adaugarea de continut, asigurand actualizarea si furnizarea de informatii relevante si de personal care sa caute link-uri.

Plata

Sfatul pe care oamenii il urmeaza frecvent este acela conform caruia “ei sunt cei care platesc”! Acelasi lucru este valabil pentru SEO, iar consultantii SEO se bazeaza pe un flux constant de clienti fericiti care stiu pentru ce platesc. Acest lucru poate parea o declaratie evidenta, dar un bun client SEO este unul care intelege ceea ce cumpara si isi va plati fericit factura catre compania SEO in fiecare luna.

SEO este un proces repetitiv: analizati rezultatele

SEO este mai degraba un proces, decat un proiect: necesita o revizuire permanenta a rezultatelor pentru a vedea ce impact au strategiile SEO, dar, si o analiza aprofundata a modului in care rezultatele sunt atinse. Nu numai Rank-ul trebuie sa fie revizuit si monitorizat, dar si de unde provine traficul, comportamentul utilizatorului atunci cand navigheaza pe site, monitorizarea navigarilor pe site si angajarea in competitii cu site-uri relevante pentru a intelege ce anume convinge un vizitator sa devina un client platitor.

Un client bun SEO este acela care apreciaza natura globala a muncii SEO, abilitatile si experienta practicianului. Un client SEO va contribui enorm la succesul strategiilor web, sub egida unui practician SEO. Este putin probabil obtinerea de succes, fara a avea un client bun SEO.

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Tags: , ,

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+