RSS

SEO vs PPC

27 Mar, 2010

SEO

pay per clickSearch Engine Optimization sau Pay Per Click, Care este mai bun? Asta este o dezbatere de mare interes din toate timpurile care a inclus argumente excelente din domeniul SEO, urmata de o aparare puternica pentru CPP.

Exista un decalaj tot mai mare intre vanzatorii online care se bucura de cautare organica si cei care prefera sa plateasca pentru cautare. Deci, care sunt preferintele tale?

Va bucurati de orele petrecute pentru a analiza termenii de cautare si a licita cuvinte cheie CPP care scot suplimentar 20 la suta din bugetul dvs., sau preferati sa adaugati valoare de durata unui website, construindu-i treptat autoritatea printr-un continut inteligent, tinzand spre partea de sus a rezultatelor de cautare ?

Daca lucrezi in optimizare, sunt sanse sa le realizezi pe ambele in fiecare zi.

Aici sunt gandurile mele. Atentie, acestea sunt generalizari si nu toata lumea se va conforma celor de mai jos.

Search Engine OptimisationMai Creativ vs Mai Analitic

Bazandu-ne pe echipele cu care am lucrat, persoanele care beneficiaza de optimizari organice sunt mai creative. Pot avea o abordare holistica a website-urilor la care lucreaza si de multe ori ajuta la producerea de continut creativ, cum ar fi postari pe blog, materiale mass-media de marketing, precum si copia paginii de destinatie. Ea poate fi laborioasa, dar trezeste continuu interesul.

De cealalta parte, cei care prefera cautarea contra plata tind sa fie mai analitici si matematici. Aceste persoane au tendinta de a se bucura de vizionarea modelelor de lucru si de a profita de aceste modele. Ele pot privi detaliile SEO ca fiind frustrante.

Planificatori pe termen lung vs Asumatori de riscuri

Unde  va fi site-ul peste un an sau mai mult? Aceasta este  problema la care mediteaza un fanatic SEO, in timp ce colegul care prefera CPP poate considera dificil sa priveasca dincolo de declaratiile lunii viitoare. Aceasta abordare lenta, constanta poate sa adauge valoare de durata unui site – valoare care nu va muri imediat in cazul reducerii bugetului, astfel incat aceste persoane aduc longevitate  website-urilor clientilor lor.

Desi fanaticii CPP vizualizeaza si analizeaza modele, le place fiorul unui risc. Uneori, se bazeaza pe intuitie si se joaca cu bugetul – partea riscanta privind depasirile de buget  revenind angajatorului. Optimizarea lenta, constanta a website-ului ii lasa impasibili pe acesti oameni.

Colaborarea cu altii vs Concentrarea asupra unui singur proiect

Lucratorii deosebiti in SEO se angajeaza adesea sa lucreze cu entuziasm impreuna cu membrii unei societati comerciale, in special personal PR. Incearca mereu sa determine oamenii sa se implice, fie prin crearea conturilor corporative Twitter, reprezentand societatea in forumuri, sau prin postari sau comentarii pe blog. Pentru unii este greu sa pastreze SEO in afara muncii de promovare, (de exemplu, de e-mail marketing), deoarece doresc sa impartaseasca beneficiile SEO si altor echipe  “- dar deseori este vorba doar de  interesul propriu in ceea ce priveste marketingul

In timp ce optimizatorii SEO sunt orientati in tot felul de directii, cei care prefera CPP se concentreaza mai mult asupra unei probleme careia ii acorda atentie deplina. Le place sa-si termine treaba si vor fi adesea forta motrice in finalizarea unui proiect. Cu toate acestea, nu doresc sa piarda timpul cu unele sarcini, putand  pierde astfel interesul pentru un proiect care nu aduce rezultate rapide.

Echipa Online pentru nevoile afacerii dumneavoastra

Poate puteti spune in functie de punctele forte ale unei persoane care aspect privind  optimizarea ii este usor abordabil. Creatorii, planificatorii pe termen lung care au rabdare in a construi treptat autoritatea si prezenta tind sa devina importanti in SEO organic, in timp ce tipurile analitice, cu un instinct inclinat spre risc pot prospera mai mult in CPP.

Un profesionist in optimizare va fi capabil sa-si demonstreze forta in fiecare domeniu. Cu toate acestea, angajatorii ar trebui sa incerce sa echilibreze echipele , pentru a se asigura ca au viziune si intuitie in toate domeniile de optimizare.

Dar cum traspuneti asta in recrutare? Un solicitant cu  jumatate de creier nu va raspunde in totalitate sincer la intrebarea “Care sunt slabiciunile tale?” Va da , desigur, un raspuns care sa sune bine.

Deci, ai nevoie de un interviu detaliat. Intrebati care sunt  proiectele la care au lucrat cu placere, aflati asupra ce ar recomanda diverselor  Website-uri sa se concentreze ca strategie online. Aflati care este nivelul entuziasmului lor, pentru ca acolo va fi puterea lor.

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Tags: , , , ,

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+