RSS

Site penalizat de Google ce trebuie facut?

15 Oct, 2013

SEO Sfaturi

link buildingTotul a mers bine pana in luna mai anul acesta, sau pana acum 2, 3 saptamani? Sunt probleme cu site-ul tau si nu stii ce s-a intamplat? Probabil ai fost penalizat de google!

Ce trebuie sa facem si ce sa verificam la site-urile care au legaturi catre site-ul tau?

Autoritatea pagini si Autoritatea Domeniului :
Nu acordati prea multa atentie la aceast indicator. Un nume nou de domeniu poate fi o legatura foarte puternica, chiar daca are o autoritate scazuta. Un site de calitate slaba poate, de asemenea, sa aibe inca o autoritate buna a domeniului, astfel incat trebuie sa fim doar atenti atunci cand ne uitam la acest lucru.

Legaturi la nivel de site:
Legaturi la nivel de site sunt in general asociate cu site-uri web care au o afiliere (legaturi de prietenie), sau legaturi care le-ati platit. Avand in vedere acest lucru, este mai bine sa va asigurati ca nu aveti legaturi pe fiecare pagina a acestor site-uri. In acest caz , fie sunt nofollow, sau eliminati-le si le plasati doar pe o singura pagina. Acestea fiind spuse, aceleasi reguli se aplica in continuare, in cazul in care legaturile par a fi spam, eliminati-le pe toate.

Link-ri din Directoare :
Exista unele directoare bune pe internet, in general, acestea sunt directionate axate pe o nisa, sunt revizuite manual si orientate uneori la nivel local.

Elimina o legatura in cazul in care :

  • Site-ul nu este indexat in Google, acest lucru ar indica o penalizare.
  • Site-ul accepta in mod automat Legaturi fara nici o examinare manuala.
  • Site-ul are o multime de spam Legaturi spre acesta (introduceti URL-ul de director in Open Site Explorer si vedeti ce puteti gasi ! )
  • Site-ul are categorii pentru orice ( autoturisme, pachete turistice, ochelari de soare, site-uri web, hosting, rochii, etc ).
  • Site-ul este, evident, o parte dintr-o retea in care exista o multime de directoare legate cu nume similare / site-uri similare etc
  • Site-ul contine cuvinte cheie , cum ar fi ” cel mai bun ” , ” link-uri ” , etc ” SEO ” in numele lui.
  • Daca site-ul arata “phpLD ” sau “PHP Link Directory” in footer (partea de jos a site-ului), este cel mai probabil un director de spam. Asta nu este intotdeauna, dar in 9 din 10 directoare, este cel mai probabil adevarat.

Profile de forum :
Acestea sunt de obicei spam. Daca aveti link de profil pe un forum ca esti foarte activ, atunci acest lucru este in general bine. Cu toate acestea, daca sunteti listat pe un forum si nu ati scris, nu ati fost activ mai inainte, link-ul trebuie scos .

Daca sunteti un membru al forumului doar pentru a obtine un link inapoi la site-ul dvs. , atunci link-ul ar trebui sa fie eliminat. Este foarte usor pentru a identifica tehnica de spam de catre google, deci stai in conditii de siguranta si elimina.

Comentarii in Blog :
Similar profilului de forum, comentariile in blog-uri sunt usor de postat. Daca ati comentat acum, din nou pe un blog in care sa te simti in general ajutat, sau blog-ul este in industria din care faci parte si ai adaugat valoare la discutie cu comentariul tau (nu ceva de genul “bine scris” sau “bun articol”), atunci e probabil OK .

Acestea fiind spuse, daca ai un numar mare de comentarii pe blog cu substanta putina, ar trebui sa elimini link-urile. In cazul in care site-ul are sute si sute de comentarii si tu esti unul dintr-o lista foarte mare de comentarii, trebuie sa scoateti link-ul neaparat.

Social Bookmarks :
Foarte asemanatoare cu comentarii pe blog si profil pe forum, marcajele sociale sunt ok daca sunt autentice. Amintiti-va ca sanctiunile pe care le-ati primit sunt actiuni manuale si atunci cand ati trimis o cerere de reexaminare, sunt sanse ca un angajat Google sa caute manual. Daca marcajele sociale sunt spam, trebuie sterse.

Communicate de presa:
Eu inca mai cred in comunicatele de presa ca sunt o modalitate foarte buna de a efectua SEO, dar numai in cazul in care sunt create intr-un mod corect. Daca comunicatul de presa este pur si simplu pus acolo si contine 3-5 Legaturi catre site cu un cuvant cheie ca text ancora, este totul gresit.

Comunicate de presa ar trebui sa fie utilizate pentru a construi brand-ul in lume cu privire la ceea ce compania dumneavoastra face si utilizat numai atunci cand aveti ceva relevant de spus oamenilor. Daca ati primit investitii, ati ajutat comunitatea locala sau au avut cei mai buni de ani de profit, apoi sa scrieti un bun comunicat de presa de calitate in care oamenii il gasesc interesant. Puteti pune apoi in link catre site-ul dvs. sub numele de marca sau URL-ul site-ului.

Daca adaugati termeni, as recomanda adaugarea unui atribut nofollow, in scopul de a ramane in zona de siguranta.

Legaturi platite :
Daca ati platit pentru legaturi, asigurati-va ca le eliminati sau adaugati un atribut rel = “nofollow” la link.

In cazul in care simti ca s-a petrecut ceva cu site-ul tau si vrei sa rezolvi problema, poti sa apelezi la un consultant din cadrul echipei SeoWeb Seco, sa-ti rezolvi problema.
Google este acum mult mai inteligent la detectarea legaturilor, asa ca nu incercati sa pacaliti sistemul.

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (5 votes cast)
Site penalizat de Google ce trebuie facut?, 5.0 out of 5 based on 5 ratings

Tags: ,

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+