RSS

Site-uri de mici afaceri pentru SEO

30 Oct, 2010

SEO Sfaturi

seoMulti proprietari de mici afaceri, sunt nelamuriti cu privire la infiintarea unui brand nou astfel incat sa ofere o sansa buna de a obtine o crestere a traficului.

Ce se intampla daca aveti un site nou si abordati pentru prima data optimizarea pentru motoarele de cautare ( SEO )? Ceea ce trebuie sa faceti este simplu.

Nu vorbesc despre factorii ce apartin unei pagini, cum ar fi etichetele titlu si URL-urile semantice, – desi ar avea cu siguranta un impact mare asupra clasamentului, dar ele reprezinta mai degraba copacii, decat padurea. Trebuie sa priviti imaginea de ansamblu mai intai.

Continut, continut

Nu sunt un mare fan al frazaei “continut este regele”. Nu este, si cu siguranta nu se vinde sigur. Dar cu toate acestea , este o piesa esentiala in joc.

In mod traditional, site-urile micilor afaceri au avut tendinta sa cada in capcana “patru pagini”:

  • Home
  • Despre noi
  • Servicii
  • Contact

Aceste pagini sunt, de obicei, toate pline  cu prezentare corporativa, scrisa de persoane cu putina experienta sau fara experienta in vanzari sau in marketing. Situatia s-a imbunatatit in ultimii ani, dar nu suficient. Micile afaceri ale oamenilor s-au indreptat catre  SEO pentru prima data si au fost adesea surprinse de cat de mult continut este nevoie sa adauge pentru ca aceste ampanii SEO sa aiba efectul dorit asupra site-ului lor.

Deci, de cat de mult continut aveti nevoie? Raspunsul este simplu: de cat de mult se poate.

Zeci, sute, mii de pagini. Cel putin. Si tot de buna calitate.

Desigur, acesta este un tel inalt pentru majoritatea intreprinderilor mici (si, sa recunoastem, exista unele industrii unde te-ai lupta cu adevarat numai sa abordati o duzina de pagini cu continut unic). Dar vestea buna este ca acest continut nu trebuie sa fie adaugat in intregime pe site-ul dumneavoastra dintr-o data.

Google si alte motoare de cautare recompenseza site-urile care sunt actualizate si intretinute in mod regulat. Incepand de jos si construind  continuu site-ul dvs. de-a lungul timpului este o strategie mare, atat pentru imbunatatirea clasamentului cat si pentru gestionarea sarcinii de a scrie sau de a procura tot acel continut.

Cum puteti crea tot acel continut?

Generatia “ continut”  este un subiect mare. Cea mai buna strategie va depinde de afacerea dvs. si  de domeniul acesteia. Dar exista cateva exemple clasice catre care sa va indreptati:

  • Rapoarte si lucrari in alb
  • Ghiduri de cumparare
  • Intrebari frecvente
  • Recenzii
  • Catalog de comparatii
  • Baze de cunostinte
  • Industria de stiri

Si, desigur…. blogging-ul. Conducerea cu regularitate a unui blog de calitate buna, actualizat in mod regulat este un mod excelent de a pastra un site in crestere (si-l poate ajuta la cresterea ratelor de conversie). Chiar si la o rata de actualizare a blog-ul ui dvs. de doar o data pe saptamana, este surprinzator cat de repede si usor va creste site-ul dvs.

Din nou, blogging-ul este un subiect vast, dar exista o multime de ghiduri si tutoriale pentru a va indruma astfel incat sa fiti mereu creativi. Aceasta poate parea o sarcina descurajanta la inceput, fiind considerata o industrie destul de “uscata”, dar odata ce ati inceput, blogging-ul regulat devine ceva natural.

Dar de ce?

De ce aveti nevoie de cat mai mult continut si tot timpul reactualizat, si de calitate pe site-ul dvs.? Fara a deveni prea tehnic, exista trei motive principale:

  • PageRank: Se crede ca link-urile  creaza PageRank-ul, dar de fapt … paginile o fac. Link-uri doar le rotesc. Si, desi PageRank-ul  este parte a algoritmului Google (si inca un rol important, desi rolul acestuia poate fi diminuat), toate motoarele de cautare importante folosesc o metoda similara pentru clasamentul paginilor. Deci,sa puneti pur si simplu, mai multe pagini inseamna un PageRank mai bun pentru site-ul tau.
  • Long tail traffic: Chiar mai important, mai mult continut pe site-ul dvs.,  va va “trage”si mai mult trafic, si traficul o proportie semnificativa pentru orice nisa de cautare (termeni de cautare multi sunt pe termen lung, unici si, de obicei termeni cu inalta calificare  pentru cautare, tastat  de oameni pe Google si alte motoare). Acesta este un joc al numerelor. Sunteti animat de scopul de a avea cat mai mult continut relevant cu putinta, in scopul de a creste probabilitatea ca o parte din textul de pe site-ul dvs. se vor potrivi cu parte a unei expresii tastata de un utilizator pe motoarele de cautare.
  • Link-uri si indicatorii sociali: Link-urile sunt baza clasamentului, desi indicatorii sociali (cum ar fi retweet-urilesi butonul”Like” de pe Facebook) castiga importanta. Miezul problemei este ca aici, daca doriti ca cineva sa se lege de site-ul dvs. sau sa isi exprime o parere pozitiva asupra continutului (indiferent daca  le-ati cerut in mod explicit sau nu), va trebui sa facilitati “up-to-data”  relevante, si continut de buna calitate. Nimeni nu vrea sa se lege de un site web cu patru pagini care a fost actualizat ultima data in 2002, indiferent cat de magnific este design-ul. Ei vor sa se lege de blog-uri si alte site-uri care le ofera in mod regulat continut interesant, informativ, sau de divertisment. Cel putin, au nevoie sa vada ca va supravegheati site-ul in mod regulat.

Odata ce v-ati creat imaginea de ansamblu, puteti incepe sa intrati in detalii fine de optimizare individuala a paginilor pentru termeni de cautare cheie. Fara o cantitate solida de continut bun in primul rand,lucrul pur tehnic  va avea doar un impact minim.

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Tags: , ,

Un Raspuns la “Site-uri de mici afaceri pentru SEO”

  1. bet365 spune:
    VA:R_U [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

    Good day!This was a really fabulous subject!
    I come from roma, I was luck to look for your Topics in digg
    Also I get much in your theme really thanks very much i will come again

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+