RSS

Social Media pentru micii intreprinzatori

18 Mai, 2010

Social Media

Daca esti un manager de firma, sau un initiator in acest domeniu “Social Media”, acest articol te poate ajuta.

Puterea oferita de Social Media este uimitoare, acesta poate contribui la amplificarea strategiilor referitoare la afaceri online. Proprietarii si managerii de mici afaceri se orienteaza mai ales dupa tendintele Twitter si Facebook. Totusi, nu multi stiu in ce fel  Social Media ii va ajuta in afaceri. Sa cunosti notiunile de baza inainte de a incepe conversatia privind Strategia Social Media cu un potential client, este  numai primul pas catre beneficiile sale.

Numai cativa  proprietari de afaceri si manageri  cu si pentru care am lucrat, cunosc beneficiile de a avea o relatie online extinsa cu clientii prin intermediul social media.

Nu a fost usor sa abordez potentalii clienti pentru social media. Abordarea cea mai recenta a fost aceasta: in plus fata de introducerea dezvoltarii web (unde am propus sa utilizarea SMF), am adauga o lista despre social media si importanta acesteia pentru o prezenta online solida. Arata cam asa:

Social media este un factor important in strategia dumneavoastra online, pentru rezultate solide. Tot ceea ce este partajat pe internet joaca un rol important cu privire la motoarele sociale, ca Google, Yahoo si altele. Este timpul sa preluati controlul asupra rezultatelor si sa orientati catre social media, prin intemediul instrumentelor, site-ul dvs. de afaceri si interactiunea cu utilizatorii.

Toata lumea care lucreaza zilnic in operatiunile unei mici afaceri, fuctioneaza pe mai multe fronturi  incercand sa prospere. Exista intotdeauna timp foarte limitat pentru a indeplini sarcinile operatiunilor zilnice; ceea ce nu este o veste buna pentru social media!

Managerii si proprietarii care inteleg importanta unei prezente online puternice dezvolta cu siguranta o comunicare sanatoasa, cu patronii. Aceasta comunicare nu se opreste aici, acesta creeaza multe, multe oportunitati.

Exista nenumarate motive pentru care social media este imperativa pentru proprietari si manageri de intreprinderi mici. Iata cinci factori relevanti pentru includerea social media, precum si o modalitate eficace si simpla de abordare a afacerilor cu importanta adoptarii  strategiilor de dezvoltare social media.

1. 1. Relatie de afaceri extinsa relatie de afaceri

Daca cineva intreaba un functionar intr-un magazin, probabil functionarul va da prompt un raspuns adecvat, gasind posibil o solutie cat mai buna nevoilor persoanei respective. In interactiunea social media, e asemanator. In majoritatea cazurilor, aceasta interactiune poate implica persoane care sunt interesate in afaceri specifice. Ei se intereseaza despre oferte, au intrebari sau comentarii legate de produse sau servicii. Social media lasa managerii si proprietarii sa raspunda in conversatie, si sa construiasca relatii cu alti patroni cu experienta sau noi in bransa.

2. 2. Mod de comunicare extins

Social Media

Comunicarea poate crea, clarifica, sau poate conduce. Datorita naturii duale a social media, aceasta creeaza o mai buna intelegere a ceea ce spun oamenii despre afacerea ta.

3. 3. Modalitatea referintelor extinse

recomandari social media

Daca sunteti sau nu sunt activ in prezenta online a afacerii dvs., Social Media creaza recomandari. Surse ca Yelp, Twitter, Facebook, si blog-uri de specialitate devin moduri in oamenii isi impartasesc mai usor opiniile cu prietenii si strainii. In plus, aceste servicii ofera solutii pentru afaceri de a se angaja in comunicare, ajutându-va sa gestionati comentarii si opinii asupra afacerii dumneavoastra.

4. 4. Constientizarea Extinderii de brand

extinderea de brand

Social media va ofera mai mult control asupra brand-ului. Oamenii au o perceptie a afacerii dvs., iar acest lucru poate depinde in mare masura de ceea ce spuneti. O afacere poate conduce la o aprofundare a propiilor afaceri si ii ajuta pe altii sa inteleaga de ce ar trebui sa aleaga pe altcineva.

5. 5. Interactionati, participati, impartasiti

Interactionati participati impartasiti

Nu lasa un brand sa ia amploare numai odata cu “valul”. Interactionati, participati, impartasiti, descoperiti …! Exista multe site-uri sociale, unde oamenii isi impartasesc opiniile referitor la afacerea dvs. Exista intotdeauna loc pentru toata lumea in domeniul social media. Participati si angajati-va in discutii cu cei interesati de domeniul dvs de activitate.

Inapoi la clientii dumneavoastra …

Pe cat de  important este o strategie bine stabilita online pentru site-urile de afaceri, pe atat este, de dificil sa explicati proprietarilor si managerilor beneficiul de adoptare al social media. Aceasta abordare poate crea cu usurinta o introducere in pregatirea clientului dvs. pentru o discutie aprofundata. Ca initiator va fi nevoie sa explicati beneficiile. Pregatiti-va discursul! Si dati tot ce aveti mai bun prin discurs. In cele mai multe cazuri este posibil sa fiti prima persoana pe care potentialii dumneavoastra clienti au auzit-o vorbind despre social media pentru intreprinderi.

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (3 votes cast)
Social Media pentru micii intreprinzatori, 5.0 out of 5 based on 3 ratings

Tags: , , , ,

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+