RSS

Twitter, partea 1

6 Apr, 2010

SEO Sfaturi

twitter logoExista multe comentarii acum despre Twitter , care este cunoscut ca fiind unul dintre cele populare instrumente social mass-media.  Acest articol in trei parti este pentru cei care abia acum fac cunostiinta cu Twitter sau care pur si simplu doresc sa stie ce este si cum functioneaza. Voi acoperi tot ceea ce trebuie sa stiti despre infiintarea si folosirea un cont Twitter, si despre impartasirea unei serii de instrumente si resurse care va vor ajuta sa folositi Twitter ca parghie pentru  cresterea pe piata a companiei dvs.

Ce este Twitter?

Twitter este un instrument  social media care permite utilizatorilor sa trimita mesaje scurte (sau “tweets”) care vor fi selectate si citite de oricine decide sa va urmeze. Ne referim la acestea  in continuare ca micro-blogging. Imi place ideea de a pastra lungimea mesajului pana la 140 de caractere, pentru ca va forteaza sa fiti succint si la obiect.

Unii au conceput un cont Twitter, au trimis un mesaj sau doua, si apoi s-au intrebat ce mare scofala este. Marea revelatie pentru mine a venit atunci cand am gasit raspuns la toate cererile de sprijin si instrumentele care mi-au fost de ajutor la un website. Odata ce ati inceput sa folositi unele dintre aceste instrumente, problemele se vor rezolva si veti gasi multi care utilizeaza astfel Twitter. Iata cateva:

  • Promovarea personala si radiodifuziune
  • Promovare de afaceri  si de difuzare a programelor
  • Reputatie / monitorizarea brand-ului
  • Monitorizarea concurentei
  • Monitorizarea evenimentelor
  • Colectarea de informatii / cercetare
  • Motor de cautare

Setup

Mecanismul de infiintare Twitter este relativ simpla. Mergeti la site-ul  Twitter si faceti clic pe butonul Join. Dar, inainte de a face aceasta, este important sa luati in considerare cateva lucruri inainte de a trimite primul mesaj “tweet”.

In primul rand, ganditi asupra a ceea ce doriti sa realizati si a  modului in care doriti sa fie perceput. Care este strategia dvs. de brand, personala sau de afaceri?

Atunci cand alegeti un nume de utilizator, luati in considerare faptul de a va  folosi numele dvs. sau al companiei dvs. in locul unui pseudonim. Acest lucru va permite oamenilor sa stie cine sunteti cu adevarat. Acest lucru este important daca sunteti interesat de crearea propriului dvs brand sau un brand pentru compania dvs. De asemenea, un nume real sau numele companiei va permite oamenilor sa va gaseasca mai usor.

Iata cateva sfaturi despre configurarea contului dvs. Twitter:

  • Bio personal: Luati in considerare ceea ce veti utiliza ca descriere la profilul dumneavoastra. Din nou, Twitter va obliga sa fiti scurt – 160 de caractere, mai exact. Utilizati cateva declaratii profesionale, urmate de un motto personal. De exemplu, este profilul meu bio: ” Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design.” Fiti transparent cu privire la cine sunteti si ceea ce faceti astfel incat potentialii adepti sa vada suficiente informatii pentru a decide daca doresc sa va urmeze.
  • Profil imagine: Va rugam sa va faceti timp pentru a obtine o imagine reala a dumneavoastra sau a logo-ului companiei. Nu veti fi luat in serios daca folositi o imagine implicita. Ganditi-va la modul in care doriti sa fiti perceput. O fotografie realizata profesional va poate promova mult mai bine brand-ul personal. Zambiti si transmiteti adeptilor dumneavoastra ceva din propria personalitate, fiti creativi. Fotografiile cu chipul dumneavoastra ies mai mult in evidenta atunci cand imaginea trebuie sa fie condensata pentru a se potrivi in unele aplicatii.
  • Context imagine: urmeaza imaginea dumneavoastra de fundal. Twitter are unele sabloane pe care le puteti utiliza. Alegeti ceva ce se potriveste strategiei dvs. de brand. Creati-va unul propriu daca doriti sa iesiti in evidenta. Daca o veti face, amintiti-va ca oamenii folosesc mai multe rezolutii de ecran, astfel incat este nevoie sa-l faceti suficient de mare pentru a nu fi vizionat deformat. De asemenea, Twitter nu va ofera mult spatiu pentru datele bio, astfel incat puteti utiliza partea stanga a imaginii de fundal particularizate pentru a afisa mai multe informatii, cum ar fi blog-ul sau un alt website care are legatura cu al dvs.

A urma si a asculta

Sunteti aproape gata pentru a putea trimite mesaje. Dar, mai intai, mai sunt cateva lucruri de luat in considerare.

Gasiti oameni care au interese similare cu ale dvs. si “urmati-i”. In meniul principal, selectati ” find people ” si cautati prieteni sau companii pe care doriti sa le urmati. Acum, piviti toate acele imagini mici ce ii reprezinta. Faceti clic pe ” view all ” pentru a vedea intreaga lista. Click pe oricine doriti si invitati-i sa va urmeze. Pe scurt, vei urmari 30 – 40 de persoane.

In acest moment, fa-ti timp si  “asculta” conversatia. Vezi ce se spune si cum se spune. Veti observa, probabil, un limbaj ciudat sau simboluri cum ar fi RT, @ sau #. Nu va faceti griji in privinta lor deocamdata, voi vorbi despre ele in partea 2. Luati pulsul conversatiei.

Construirea unor relatii

Inainte de a incepe sa trimiteti mesaje, ganditi-va la conversatie si ce puteti oferi celor care va urmaresc transmitandu-le valoare. Veti construi practic relatii. Pentru a face acest lucru, trebuie sa oferiti inainte de a primi.

Oamenilor le plac sfaturile, statisticile, opiniile, si link-urile catre articole relevante. Odata ce capatati indemanare in ceea ce  priveste mesajele, continuati.

In partea 2 si partea 3 , vom discuta cate ceva despre sintaxa, si vom relua cateva ponturi  despre cum sa trecem  pe Twitter la nivelul urmator. Voi impartasi o gramada de link-uri catre instrumente si resurse care va vor imbunatati experienta Twitter. Si nu ezitati sa  ma urmariti pe  http://twitter.com/valentinse

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Tags: , , ,

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+