RSS

Twitter, partea 2

7 Apr, 2010

SEO Sfaturi

twitter logoIeri in  ” Twitter, Partea 1 “, am inteles Twitter, beneficiile sale, si configurarea initiala. Acum este momentul sa va prezint  instrumentele si resursele care va vor ajuta sa fiti cei mai buni pe Twitter.

Sunt prea multe instrumente de revizuit, si in fiecare zi apar altele. Scopul meu este sa va ajut sa începeti cu lucrurile de baza. Apoi, puteti folosi Twitter pentru a va ajuta sa gasiti toate resursele si instrumentele care va vor transforma intr-un profesionist.

Instrumentele de gestionare a mesajelor

Gestionarea mesajelor dvs. poate fi o provocare. Cand am inceput sa folosesc Twitter, nu am fost impresionat de lipsa de instrumente si de capacitatea  site-ului Twitter.

Cei mai multi dintre noi dorim sa utilizam o aplicatie precum Microsoft Word, care contine de la bun inceput toate instrumentele necesare. Twitter este tocmai invers. Puterea Twitter consta în utilizarea tuturor instrumentelor externe si aplicatilor, fiecare avand o  abordare unica ce va imbogati experienta dvs. Twitter.

Primul instrument pe care il voi împartasi cu dvs este TweetDeck . Aceasta aplicatie va permite sa vizualizati toate mesajele prietenilor dvs. intr-o interfata, asezate in coloana.

Un lucru placut la TweetDeck este ca va puteti grupa prietenii în coloane tematice. Privind într-o singura coloana  “toate” mesajele de la prieteni poate fi coplesitor. As dori sa creez o coloana (sau grup) pentru cautarea mesajelor cu teme asemanatoare, unul pentru prieteni, si unul pentru pasiunile mele.

Puteti efectua, de asemenea, o cautare a tuturor mesajelor publice pentru un anumit cuvant cheie sau a mai multor cuvinte cheie, si sa salvati aceasta cautare ca si coloana proprie. Este util atat pentru managementul reputatiei cat si pentru a descoperi utilizatori cu interese similare cu ale dumneavoastra.

TweetDeck ofera de asemenea asistenta pentru a va ajuta sa comasati mesajele, sa le scurtati pentru a se potrivi spatiului alocat de 140 de caractere, si poate chiar traduce mesajele dintr-o alta limba.

Un alt instrument notabil pentru a fi luat in considerare este Twhirl , care are o functionalitate similara, dar în acest moment nu este la fel de adaptabil.

Daca utilizati un iPhone sau un telefon inteligent care va permite sa navigati pe Internet, sunteti un  norocos. Cateva instrumente va vor ajuta sa va urmariti mesajele în timp ce sunteti pe drum. Exista chiar si widget-uri (Mac OS), sidebars (Windows OS) si alte tipuri de instrumente pe care le puteti utiliza. Pentru o lista a tuturor acestor instrumente mergeti la pagina de aplicatii Twitter .

Gasirea oamenilor si companiilor pe Twitter

Pe primul loc pentru a începe sa cautam oameni este Twitter Cautare . Acest lucru va permite sa gasiti oameni  pe care ati  putea sa dori sa-i urmariti, sa cautati dupa subiect, sau sa gasiti o companie.

Instrumente precum WeFollow , Twellow , Twibs ofera mai multe sfaturi pentru a determina oamenii sa va urmareasca.

Sa intelegem jargoanele

Acum, ca v-ati înarmat cu instrumente cu ajutorul carora sa va  ridicati si sa cresteti, vom revizui cativa termeni simpli ce trebuie stiuti. Cand am început sa caut mesaje parea ca toata lumea vorbea codificat. Sa demitizam unele dintre cele mai frecvente semne ca toate sa aiba mai mult sens.

  • semnul @: Utilizati semnul “@” daca doriti sa “vorbiti” direct cu cineva si ca toata lumea sa vada mesajul dumneavoastra. De exemplu, daca mi-ai trimite un mesaj, ar arata astfel “@ valentinse Multumesc pentru articolul de pe twitter”.
  • RT: RT este prescurtarea de la “retweet”. Daca cititi un mesaj pe care doriti sa-l împartasiti cu cei care va urmaresc, ar trebui sa puneti “RT @ nume de utilizator:” în partea din fata a mesajului  si apoi sa-l trimiteti mai departe. Acest lucru permite oamenilor sa cunoasca cine este initiatorul mesajului si, dintr-un anumit punct de vedere,  ofera acestuia credit. Este o buna practica sa retrimiteti mesajele des. Instrumente precum TweetDeck va ofera optiuni simple pentru a va ajuta sa retrimiteti mesajele. Retineti, retrimiterea nu permite utilizarea a mai multor caractere decat intr-un mesaj, asa ca va trebui sa-l adaptati pentru a se potrivi în limita a 140 de caractere.
  • semnul # sau hashtags: Acest semn este numit un hashtag si este folosit pentru a eticheta parti ale mesajului. Luati Search Engine Strategies New York, de exemplu. Organizatorii conferintei  au desemnat “# sesny” ca hashtag oficial. Toata lumea care a corespondat în contextul acestei conferinte au pus ” # sesny” undeva in mesajele lor. Deci, daca ati vrut sa tineti pasul cu ceea ce se  întampla la aceasta conferinta, puteti face o cautare a ” #sesny” pentru a obtine toate mesajele legate de conferinta. Sau, poate va uitati la “American Idol” si doriti sa monitorizati mesajele în timp real cu privire la avizul tuturor despre idolii concurenti, sau chiar despre judecatori. Doar cautati dupa  hashtag “#idol”. Pentru mai multe informatii si pentru a cauta hashtag-uri, mergi la hashtags.org .
  • DM: Acesta indica un mesaj direct, care este echivalentul Twitter pentru un e-mail. Puteti trimite doar mesaje directe adeptilor. Daca doriti sa setati automat mesaje de multumire directionate catre persoanele care va urmeaza, aveti posibilitatea sa utilizati instrumentul gratuit TweetLater .

Twittonary si Sitemasher ofera, de asemenea explicatii pentru diferitele jargoane Twitter.

Acum, ca sunteti înarmat cu aceste instrumente noi si o întelegere de baza a jargoanelor Twitter, este timpul sa treceti la un nou nivel.

În partea 3 , vom încheia aceasta serie Twitter prin acoperirea sfaturilor despre cum sa corespondati, mesajele eticheta, si alte resurse pentru a va potoli apetitul cu privire la Twitter. Din nou, nu ezitati sa ma urmati ( @_valentinse ).

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Tags: , ,

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+