RSS

Utilizatorii Twitter au un impact mare pentru Branduri

9 Aug, 2010

Social Media

twitter logoUtilizatorii Twitter sunt foarte activi online

Utilizatorii Twitter activi au o sansa de trei ori mai mare sa interactioneze cu reputatia unui brand online, prin intermediul mesajelor Tweets, postarilor de pe blog-uri, articolelor si recenziilor decat consumatorul mediu, conform unui nou sondaj.

“Consumatorii activi pe Twitter sunt in mod clar cei mai influentabili online”, a spus Morgan Stewart, director de cercetare si educatie ExactTarget .


“Ce se intampla pe Twitter nu ramane pe Twitter. In timp ce numarul de utilizatori activi Twitter este mai mic in comparatie cu Facebook sau e-mail, concentratia de angajare a creatorilor de continut este de neegalat – a devenit un loc de intalnire pentru creatorii de continut a caror influenta este simtita  in fiecare colt al Internetului. ”

Utilizatorii Twitter sunt consumatorii cu cea mai mare influenta online – 72 la suta publica pe blog cel putin lunar, 70 la suta comenteaza pe blog-uri, 61 la suta scriu cel putin o recenzie pentru un produs lunar si 61 la suta comenteaza pe site-urile de stiri.

Utilizatorii  zilnici Twitter au de 6 ori mai multe sanse sa publice articole, de cinci ori mai multe sanse sa posteze pe blog-uri, de sapte ori mai multe sanse sa posteze la wiki, si de trei ori mai multe sanse sa posteze comentarii la un produs cel putin lunar, comparativ cu cei care nu utilizeaza Twitter.

Aproape un sfert (23%) dintre consumatori online citesc Twitter Updates cel putin lunar si 11 la suta citesc actualizarile Twitter, desi nu au un cont.

Alte cercetari importante includ:

20 la suta din consumatori au precizat ca au urmat un brand pentru a interactiona cu societatea – urmarind sa devina mai mult abonati e-mail sau fani Facebook pentru interactiune.

Barbatii urmaresc brand-uri pe Twitter cu o probabilitate de doua ori mai mare  decat femeile pentru a interactiona cu societatea (29 la suta, comparativ cu 13 la suta).

Noua din cele 10 cele mai frecvente motivatii pentru urmarirea un brand pe Twitter ii implica pe acei consumatori care cauta informatii despre o companie.

Internet Marketing, Cronicar si pasionat de SEO Web Design

Facebook Twitter Google+ YouTube 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Tags: , , ,

Comenteaza

SeoWeb Seco
Google+